Oświetleniowe premiery polskiego producenta na targach Automechanika

20 września 2024, 15:37

Podczas targów Automechanika Frankfurt 2024, firma M-TECH zaprezentowała nowości w zakresie oświetlenia samochodowego oraz technologii oświetleniowych. Swoją premierę miała seria roboczych lamp wykonanych w technologi laserowej (WLLDL). Zaprezentowano także laserowe latarki taktyczne oraz retrofity H4 i H7 serii LSPROS GOLD.

Jednym z głównych punktów prezentacji były laserowe lampy samochodowe WLLDL. M-TECH jako pierwsza firma w Europie wprowadza na rynek lampy robocze oparte o źródła światła wykonane w technologii laserowej, tzw. Work Laser Long Distance Lamp (WLLDL). Nowa seria obejmuje trzy modele: WLLDL105 (5″), WLLDL107 (7″) i WLLDL109 (9″), które oferują duży zasięg strumienia świetlnego – nawet do 1600 metrów, co jest początkiem prawdziwej rewolucji w tym segmencie. Lampy te charakteryzują się wysoką wydajnością, ponieważ światło laserowe jest aż czterokrotnie jaśniejsze niż tradycyjne diody LED, co czyni je wyjątkowym rozwiązaniem w branży automotive na rynku aftermarket. Wytrzymałe obudowy z odlewanego ciśnieniowo aluminium i odporne na zarysowania soczewki poliwęglanowe mają zapewnić niezawodność lamp w trudnych warunkach. Wszystkie modele posiadają w zestawie czarne nakładki służące do ich zakrycia. Dodatkowo w modelach WLLDL105 i WLLDL107 do zestawu dołączono przeźroczystą i żółtą nakładkę pozwalającą na dyfuzję światła z punktowego na bardziej rozproszone. Lampy WLLDL nie posiadają homologacji ECE i nie mogą być legalnie używane na drogach publicznych UE.

Na targach zaprezentowano również zestawy LED LSPROS GOLD z ciepłą barwą światła, które są zamiennikiem klasycznych żarówek halogenowych. Modele w wersjach H4 i H7 charakteryzują się temperaturą barwową 4000K, która jest preferowana przez kierowców ceniących tradycyjny wygląd pojazdów. Te produkty nie tylko oferują wyższy komfort jazdy nocą, ale również dłuższą żywotność i niższe zużycie energii. Seria LSPROSGLD nie posiada homologacji drogowej ECE i nie może być stosowana na drogach publicznych UE.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!