Według badań, zaledwie co dziesiąty polski kierowca serwisuje swoje auto w autoryzowanych stacjach obsługi. W ostatnim czasie ASO coraz żarliwiej zabiegają o względy klientów, aby zmienić niekorzystne statystyki. Czy promocje, upusty i rabaty przynoszą zamierzony skutek?
Konkurencja ze strony ASO rośnie?
W radiu i telewizji coraz częściej można spotkać się z komunikatami reklamowymi autoryzowanych stacji obsługi. Przegląd za złotówkę, pakiety serwisowe, rabaty na części to tylko niektóre promocje, które mają przyciągnąć klienta do serwisu. Zdarzają się także kampanie, których celem jest promowanie części zamiennych z logo producenta samochodu. Czasami dyskredytują one podzespoły dostępne na rynku wtórnym.
Jakie efekty przynoszą zabiegi ASO? Konkurencję z ich strony najbardziej odczuć powinni właściciele warsztatów niezależnych. Czy dzieje się tak w rzeczywistości?
Zapraszamy do udziału w naszej ankiecie:
{uri:/ankietka/5}
Komentarze