Czy akcje promocyjne organizowane przez dystrybutorów części motoryzacyjnych są wystarczająco atrakcyjne? Jaki rodzaj promocji preferują klienci? Zachęcamy do wyrażenia swojej opinii.
Ankieta na temat promocji
Rozwiązanie naszej krótkiej ankiety pomoże w określeniu poziomu zainteresowania klientów promocjami, organizowanymi przez dystrybutorów części motoryzacyjnych. Zachęcamy do podzielenia się własnymi preferencjami – jakie rodzaje promocji są dla Państwa atrakcyjne? Jakie nagrody są w stanie zwrócić Państwa uwagę na daną ofertę?
Całość badania składa się zaledwie z kilku pytań. Udzielenie odpowiedzi nie powinno zająć więcej niż pięć minut.
Zapraszamy do udziału. Do ankiety można przejść klikając w link.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 12 stycznia 2013, 14:20 0 0
Punkty to rozsądne rozwiązanie
Odpowiedz