Pojazdy hybrydowe to już nie przyszłość, a teraźniejszość motoryzacji. Tego typu samochody coraz łatwiej spotkać na naszych ulicach – są coraz chętniej wybierane w salonach sprzedaży oraz sprowadzane z zagranicy. Czy polskie warsztaty są gotowe na ekspansję hybryd?
Zachęcamy do wzięcia udziału w naszej ankiecie. Podzielimy się z Państwem jej wynikami. Zapraszamy także do pozostawiania komentarzy pod artykułem.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
handlowiec_z_karsu, 13 lutego 2018, 18:09 0 -1
Kupowac sprzet,kupowac.
Odpowiedz
diego, 16 lutego 2018, 16:19 0 0
Lepiej pracuj za biurkiem i odbieraj telefony bo warsztatowcy doniosą na ciebie że w internetach siedzisz :)
Odpowiedz
Andy, 15 lutego 2018, 8:17 0 0
Z naprawami nie będzie tak szybko
Mam Priusa przebieg 160tys auto nie miało żadnej naprawy
Przy 90tys wymienione zostały świece klocki jeszcze orginalne wymieniany tylko olej i filtry cały koszt obsługi jak na razie to poniżej 2 tys z częściami w Holandii w firmie kurierskiej Priusy w 4 lata przyjeżdżają 400 do 600 tys bez żadnych problemów
Odpowiedz
TEDI, 15 lutego 2018, 10:14 0 -1
Ja w Holandii Das ist Moglich, słyszałem że nawet milion, tak że możesz się nie martwić, tak więc niema najmniejszego sensu szykować się do jakichkolwiek napraw totalnie bezawaryjnych toyot.
Zastanawiam się dlaczego jakakolwiek toyota, czy to kupiona w Polsce, czy sprowadzona po przebiegu 160tys. to jest wrak.
Kupujcie tylko toyoty których spaliny zostały zakwalifikowane przez WHO do inhalacji w sanatoriach
Odpowiedz
Nick Nick, 15 lutego 2018, 12:56 1 0
Będzie mniej napraw, ale więcej czynności serwisowych (chociaż te też rzadziej niż w normalnym samochodzie).
Odpowiedz
MIŁY, 16 lutego 2018, 16:17 0 0
wnioskuje po nicku ze ONLY TEDEI :)
Odpowiedz