Postęp technologiczny otwiera nowe możliwości także przed pracownikami warsztatów. Dzięki powszechnemu dostępowi do internetu i urządzeniom mobilnym mogą oni w trakcie pracy korzystać z pomocy technicznej, aplikacji oraz być w kontakcie z innymi przedstawicielami swojej branży. Jak wiele osób korzysta z tych możliwości?
Internet pomocny w warsztacie
Dzięki smartfonom i tabletom nie jesteśmy już zmuszeni zasiadać przy biurku, by skorzystać z Internetu. Co więcej, posiadanie urządzeń mobilnych otwiera nowe możliwości. Wśród nich nie brakuje rozwiązań, przeznaczonych dla pracowników warsztatów.
Na ekranach smartfonów i tabletów można już korzystać z wielu katalogów części. Często są one połączone z instrukcjami montażu, również w formie video. Aplikacje ułatwiają dostęp do danych, do których dawniej nie można było dotrzeć, lub wymagało to długotrwałego wertowania kart katalogów. W internecie można też w łatwy i szybki sposób skonsultować się w sprawie naprawy z „kolegami po fachu" lub przeczytać o nowościach z branży, np. na łamach naszego portalu.
Przenośne sprzęty multimedialne to jednak nadal dość drogie w zakupie, za to niezbyt odporne na trudne warunki panujące w warsztacie, urządzenia. Jaka część mechaników jest w ich posiadaniu? Próbą odpowiedzi na to pytanie będą wyniki naszego sondażu. Zachęcamy do wzięcia udziału oraz do dyskusji w komentarzach pod artykułem.
{uri:/ankietka/11}
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 4 lipca 2013, 22:26 0 0
podajcie aplikacje na smartfona ???? jaki katalog ??? ja znam tylko Gatesa / Generali / Warta / i pare skanerów OBD ale są słabe. Żaden katalog hurtowni nie ma config. na smartfona
Odpowiedz