Zrób biznes z Chinami

4 września 2013, 15:58

Chińscy producenci z branży motoryzacyjnej przedstawią swoje oferty na III Targach China Expo Poland 2013. Produkty wielu z nich są już dostępne na rynku Europy Zachodniej, teraz poszukują partnerów biznesowych w Polsce na rynku aftermarket. Wydarzeniu będzie towarzyszył rozbudowany program konferencji związanych z efektywnym prowadzeniem biznesu z chińskimi przedsiębiorcami w branży motoryzacyjnej, a także liczne atrakcje rodem z Dalekiego Wschodu. Będzie to największa impreza targowa w całości poświęcona współpracy gospodarczej na linii Polska-Chiny. Weźmie w niej udział ponad dwustu wystawców.

Różnorodna oferta części motoryzacyjnych

Swoją ofertę przedstawią głównie producenci części samochodowych, (takich jak części silnika, układów kierowniczych, hamulcowych, paliwowych, chłodzenia itp. ). Dostępny będzie szeroki wybór akcesoriów do aut (wśród których znajdą się bagażniki, haki holownicze, pokrowce, klamki czy pióra wycieraczek oraz urządzenia do nanoszenia farb i różnorodne narzędzia). Nie zabraknie też części i akcesoriów do motocykli i skuterów oraz samochodów ciężarowych. Ponadto dostępne będą również części OEM.

Praktyczna wiedza na temat handlu z Chinami – bezpłatne konferencje

China Expo Poland to nie tylko szansa, by znaleźć partnera z Państwa Środka, ale i okazja, by dowiedzieć się, jak z nim współpracować.

Importując z Chin warto wiedzieć, dlaczego nasz kontrahent zachowuje się w dany sposób, czego można się po nim spodziewać, jakie uwarunkowania mają wpływ na jego działanie i jak je rozumieć – wymienia Paulina Kiełbus-Jania z BigChina.pl, która na China Expo Poland poprowadzi jedno z eksperckich spotkań -„Bezpieczny import z Chin w 3 krokach”.

W programie codziennie, przez trzy dni targów odbywać się będą prelekcje na temat jak importować z Chin i czy jeszcze warto, jak sprawdzić swojego kontrahenta i zabezpieczyć swój kontrakt.

Drugi dzień szkoleń przeznaczony będzie dla branży motoryzacyjnej, poruszone będą tematy takie jak:

  • homologacja – ocena zgodności wyrobów motoryzacyjnych z Chin na rynku polskim,
  • rynek motoryzacyjny w Chinach – specyfika i możliwości,
  • sposoby transportu i spedycji produktów na linii Polska-Chiny.
     

Decydując się na transport morski z Chin należy pamiętać o tym, aby dokładnie określić obowiązki stron, poszukać wiarygodnych partnerów do realizacji przewozu i zabezpieczyć na wypadek wystąpienia nieoczekiwanych okoliczności, które mogą wpłynąć na transport – zaznacza Maciej Brzozowski z Portu Hamburg, drugiego największego portu kontenerowego w Europie.

Ponadto na przykładach konkretnych firm i doświadczeniach poszczególnych przedsiębiorców z Polski zostanie pokazane, jak bezpiecznie prowadzić interesy z chińskimi partnerami, np.:

  • formy płatności oraz rozliczenia transakcji (także w yuanie),
  • jak zarobić na eksporcie do Chin,
  • wiedza i doświadczenie- pożądane atrybuty w kontaktach z chińskim przedsiębiorcą.
     

W programie targów wiele innych atrakcji:

  • pokazy sztuk walki
  • wszystko o chińskiej medycynie
  • lekcja Business Chinese
  • konkurs- Poleć z FINNAIR do Chin
     

III Targi China Expo Poland odbędą się  w dniach 12-14 września 2013 w Centrum MT Polska (ul. Marsa 56c w Warszawie).

Organizatorami wydarzenia są Międzynarodowe Targi Polska i biuro podróży China Town Travel.
Więcej informacji na stronie www.chinaexpo.pl.

Dowiedz się więcej

Motoryzacja na III Targach China Expo Poland
Motoryzacja na III Targach China Expo Poland

Ponad 5100 osób odwiedziło III Targi China Expo Poland, które odbyły się w Warszawie. Zaprezentowano tam między innymi chińskie części i akcesoria motoryzacyjne, jednoślady, a także elektryczne samochody. Chińskie targi w Polsce Swoje produkty zaprezentowało ponad 200 producentów i importerów z Chin, z czego około połowę stanowiły firmy działające w branży motoryzacyjnej. W trakcie targów […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 10 września 2013, 1:48 0 0

Witam
Ciekaw jestem dla jakiego segmentu rynku skierowana jest ta oferta wiadomo , że dużym dystrybutorom świadomość mniejszych nie koniecznie się podoba , czy to jeszcze bardziej nie zdefragmentuje rynku , a może to początek ekspansji CHRL na rynki europejskie ? ciekaw jestem co sądzicie ?

Odpowiedz