HELLA Polska odświeżyła swoją stronę internetową i uruchomiła własny kanał na YouTube. Nowa witryna została przygotowana zgodnie z nowym Corporate Designem, wprowadzanym od końca 2010.
Nowa odsłona witryny internetowej
Układ nowej strony www.hella.pl eksponuje nowe obszary działalności firmy, jak HELLA Industries, czyli innowacyjne rozwiązania do zastosowań spoza branży motoryzacyjnej. Menu zostało podzielone na 4 podstawowe kategorie: Firma, Produkty i usługi, Prasa i Kariera. Na stronie nie zabrakło też informacji o ofercie szkoleń.
W zakładce Firma znajdują się przede wszystkim podstawowe informacje na temat koncernu oraz HELLA Polska, łącznie z listą głównych partnerów handlowych na rynku polskim.
Produkty i usługi to kategoria podzielona wg głównych grup odbiorców firmy HELLA – producentów wyposażenia oryginalnego, hurtownie/warsztaty, kierowców oraz HELLA Industries.
Zakładka Prasa to najnowsze informacje prasowe dotyczące działań lokalnych oraz informacji o międzynarodowych działaniach koncernu.
HELLA na YouTube
Równolegle z odświeżeniem szaty graficznej strony internetowej HELLA Polska uruchomiła swój kanał na YouTube, dostępny pod adresem www.youtube.com/user/hellapolska/featured. Na kanale zamieszczony jest m.in. 4-minutowy film korporacyjny, prezentujący różnorodne kompetencje firmy od technologii oświetleniowej przez elektronikę samochodową i aktywność na rynku wtórnym, a na nowym obszarze działalności jakim jest Industries kończąc.
Komentarze