Ogólnopolska sieć myjni bezdotykowych Auto-Spa zamknęła prywatną emisję akcji, z której pozyskała 1,2 mln zł.
Prywatna emisja to pierwszy krok związany z pozyskaniem kapitału na rozwój spółki. Auto-Spa planuje kolejne, z których docelowo chce pozyskać 8 mln zł. Zgromadzony kapitał zostanie w całości przeznaczony na rozwój sieci myjni bezdotykowych. W IV kwartale 2011 roku Auto-Spa chce również zadebiutować na rynku NewConnect.
„Dużymi krokami przygotowujemy się do wejścia na rynek alternatywnym. Środki z emisji akcji umożliwią nam uruchomienie kolejnych procesów budowlanych. W celu zaspokojenia popytu na nasze myjnie potrzebować będziemy jednak kolejnego zastrzyku gotówki, dlatego już rozpoczynamy prace nad kolejną emisją. Część inwestorów, która objęła akcje w obecnej emisji już wyraziła zainteresowanie udziałem w kolejnej.” – mówi Sławomir Decewicz, Prezes Zarządu Auto-Spa S.A.
Rozwój sieci Auto-Spa odbywa się poprzez inwestycje w myjnie własne oraz intensywny wzrost liczby placówek franczyzowych. W ciągu zaledwie dwóch miesięcy firma pozyskała pięciu franczyzobiorców. Aktualnie w ramach sieci funkcjonuje 19 myjni.
Komentarze