Wyniki ostatniej ankiety mają kluczowe znaczenie dla właścicieli warsztatów.
Mówią one o przyczynach utraty klientów przez warsztaty.
Pytanie brzmiało “Jaki jest główny według Ciebie powód rezygnacji kierowcy z usług warsztatu?”
Opinie wyrażone przez mechaników są nieco odmienne od rzeczywistych odpowiedzi właścicieli samochodów. Tak jak poprzednio mechanicy traktują jakość za kluczowy element przy obsłudze samochodu klienta. Okazuje się jednak, że klient zmienia warsztat przede wszystkim z powodu zbyt wysokich cen. Prawdopodobnie nie jest do końca świadom, że naprawa zła jakościowo może kosztować znacznie więcej. Dopiero w drugiej kolejności klient wskazuje brak zaufania do jakości usługi. Trzecim ważnym argumentem z punktu widzenia kierowcy jest zbyt długie oczekiwanie na naprawę. Ten argument w opinii mechaników jest nieco mniej istotny.
Poniżej zamieściłam wykres pokazujący rozkład procentowy głosów mechaników na zadane pytanie.
]1[
Komentarze