Z uwagą obserwowałam jak układają się wyniki Państwa głosowania.
Ankieta dotyczyła oczekiwań kierowców wobec warsztatu ze wskazaniem jednego najważniejszego kryterium.
Tendencja, która zarysowała się na początku badania, okazała się zbliżona do ostatecznego wyniku.
Opinie wyrażone przez mechaników są nieco odmienne od oczekiwań właścicieli samochodów ujawnionych podczas badań. Mimo wszystko sądzę, że jakość usług wskazana przez Państwa, jako najważniejsze oczekiwanie klienta powinna być najistotniejszym kryterium.
Rzeczywistość jest nieco bardziej twarda i pokazuje, że klient w pierwszej kolejności oczekuje naprawy na poczekaniu, za stosunkowo niską cenę, a do tego z wysoką jakością usługi. Poniżej zamieściłam wykres pokazujący rozkład procentowy głosów mechaników i właścicieli samochodów na zadane pytanie. Źródłem danych dotyczących oczekiwań kierowców są badania przeprowadzone przez firmę Gipa.
]1[
Komentarze