W dniach 17-19 listopada 2010 w Krakowie odbędzie się kolejna Międzynarodowa Konferencja Motoryzacyjna. Będzie ona poświęcona następującym problemom:
– W jaki sposób odnaleźć się na rynku w dzisiejszych czasach, w których klienci przestają odwiedzać salony,
– Jakie są sprawdzone strategie marketingowe ukierunkowane na skuteczne zainspirowanie klienta do zakupu towarów i usług,
– Jak możemy wykorzystywać nowe media do budowania wizerunku firmy,
– Trendy i rozwiązania, które wpłyną na zwiększenie dochodów w salonie i serwisie naprawczym oraz eliminacja błędów, które powodują odejście klientów,
– Jak ocenić rynek napraw i szkód całkowitych oraz nowe zapisy GVO,
– Kto zdobędzie nagrodę „Złotego zderzaka” w kategorii najlepsza ubezpieczalnia w Polsce.
Prelegentami będą m.in. Minister Grażyna Henclewska (Ministerstwo Gospodarki), Maciej Brzeziński (B.U.H Consulting), Filip Claessen (DEKRA Consulting GmbH Stuttgart) Jakub Faryś (PZPM), Wojciech Herra (PEP Consultancy), Wojciech Kubalewski (Vector Polska), Katarzyna Michno – Nasierowska (Adwokat), Łukasz Szarama (Ekspert PIM), Adrian Szklorz (Auto-Elements).
Patronat na konferencją objęło m.in. Ministerstwo Gospodarki.
Więcej informacji: www.konwencjadealerow.pl
Komentarze