Sprzęt do testowania pompowtryskiwaczy piezoelektrycznych VDO

21 kwietnia 2010, 0:00

Pompowtryskiwacze piezoelektryczne VDO (Siemens) stosowane były w silnikach o poj. 2.0 TDI o mocy 140 KM i 170 KM, zamontowanych do tej pory w około ok. 2.5 miliona sztuk pojazdów firm Audi, Skoda, Seat i VW. Skomplikowana konstrukcja oraz zastrzeżenia producenta sprawiły, że do tej pory brak było na rynku sprzętu do testowania tego typu podzespołów.

Firma Hartridge, będąca producentem urządzeń do testowania komponentów systemów Diesla, wprowadza rozwiązanie mające na celu umożliwienie testowania tych komponentów.

W skład zestawu wchodzą elementy wspólne wykorzystywane do testowania pompowtryskiwaczy :
– AVM2-PC – stół;
– HK-870 – cambox:
– NTA4001 – mocowanie pompowtryskiwacza;
– HB388 – obejma zasilania paliwem

Dodatkowo, w przypadku testowania wtryskiwaczy VDO (Siemens) konieczne są:

– HK889 – High Speed Tappet Assembly – zespół przeniesienia napędu na pompowtryskiwacz;
– HK869 – Conti PPD Kit – zestaw mocowania pompowtryskiwacza (zawierający: przewód zasilający, dolne mocowanie wtryskiwacza, krzywkę napędową, popychacz);
– AE53 – Conti PPD Power Supply – zasilacz pompowtryskiwaczy VDO (Siemens).

W opcji, istnieje możliwość doposażenia zestawu w przystawkę oscyloskopową DAQ400, dającą możliwość obserwacji rzeczywistego przebiegu wysokiego ciśnienia w pompowtryskiwaczu.

Testowanie podzespołów odbywa się trybie All Makes (uniwersalnym) oprogramowania Magmah. Identyczna metoda testowania jest stosowana przez producenta na linii montażu końcowego podzespołu.

Więcej informacji w firmie J. R. Motor Services G.B. Sp. z o. o. (+48 (0)697 99 33 53)

Opublikowane przez: Redakcja

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!