Delphi Product and Service Solutions rozszerzyło linię w pełni powlekanych tarcz hamulcowych. Na gamę składa się 1700 numerów katalogowych, gwarantując 92% pokrycia europejskiego parku samochodowego. Delphi w ciągu kolejnych 12 miesięcy zamierza dalej rozszerzać gamę tarcz pokrywanych, jednocześnie oferując do wyboru pełną gamę zwykłych tarcz hamulcowych.
Antykorozyjna powłoka tarcz jest oparta na formule płatków cynku, zapewniając optymalną ochronę przed korozją. Linia oferuje także bardziej estetyczne wykończenie, a biorąc pod uwagę fakt, że tarcz nie trzeba odtłuszczać, możliwy jest ich szybszy i łatwiejszy montaż, co pomaga warsztatom skrócić czas wykonywania usługi. Powlekane tarcze Delphi dodatkowo cechują się wykonaniem z żeliwa o wysokiej zawartości węgla. Wiele z nich posiada kanały kierunkowe, nawiercenia i śruby mocujące, identycznie jak w przypadku produktów OE.
– Tarcze produkujemy według tych samych precyzyjnych specyfikacji wysokiej jakości, które stosujemy w przypadku naszych pozostałych linii tarcz hamulcowych. Jednak to powłoka ma tutaj największe znaczenie – wyjaśnia Katrina Hales, Dyrektor Kategorii Maintenance, Delphi Product and Service Solutions. – Nasze tarcze pokrywane są równomiernie, przyjazną dla środowiska powłoką Geomet w kolorze srebrnym na bazie mieszaniny wody i łusek cynku. Powlekamy całą powierzchnię tarczy, w tym kołnierz, krawędź zewnętrzną, kanały wewnętrzne i powierzchnię tarcia w celu zapewnienia jak najlepszej ochrony; zmniejsza to podatność na korozję, w przeciwieństwie do odpowiedników zanurzanych w oleju lub powlekanych częściowo – dodaje.
Dzięki odporności na działanie soli nawet do 240 godzin, powłoka na tarczach hamulcowych Delphi utrzymuje się dłużej. W przypadku większości tarcz malowanych częściowo wartość ta wynosi mniej niż 100 godzin. Tarcze Delphi posiadają dodatkową zaletę dla mechaników – można je zamontować od razu po wyjęciu z opakowania. Jest to możliwe, gdyż nie zachodzi potrzeba odtłuszczania, pozwalając tym samym na czystszy i szybszy montaż. Kolejną zaletą trwałej powłoki Geomet jest to, iż powierzchnia mocowania do piasty nie koroduje, dzięki czemu tarczę można łatwo zdemontować z piasty.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
zbyszko, 11 kwietnia 2017, 21:44 0 0
Dobra wiadomosc, montuje u siebie w warsztacie zamienniki delfi w tym tarcze i jeszcze mi sie nie zdarzylo zeby jakis klient wrocil z reklamacja, sa raczej zadowoleni z jakosci
Odpowiedz