Kompaktowa na zewnątrz. Bogata wewnątrz. Poznaj myjnię portalową EasyWash

4 maja 2017, 10:48

EasyWash: korzyści dla Ciebie i Twoich klientów

  • Niskie koszty inwestycji i eksploatacji zapewniają opłacalne prowadzenie myjni
  • Idealna do mycia serwisowego i niedużych przepustowości
  • Optymalne wykorzystanie miejsca dzięki kompaktowej budowie

Większa wygoda dla zadowolonych klientów

Wash&Pay:
najpierw mycie, a potem płacenie.

Wjeżdżasz, myjesz, płacisz: z systemem Wash&Pay mycie samochodu przebiega jak tankowanie. Klient wjeżdża bezpośrednio na wolne stanowisko myjni, może zapłacić wygodnie podczas mycia lub po jego zakończeniu. To oszczędza czas i eliminuje niepotrzebne wysiadanie i wsiadanie do samochodu.

Terminal obsługowy w wersji dotykowej:
wygodne uruchomienie programu.

Terminal obsługowy z dodatkowym komfortem: za pomocą terminala obsługowego z ekranem dotykowym klienci mogą szybko i wygodnie wybierać program mycia, płacić i rozpoczynać mycie – w opcji także bezpośrednio z fotela kierowcy. Mogą też samodzielnie zdecydować przez funkcję wyboru, czy wolą wysiąść z samochodu przed myjnią czy też chcą podczas mycia siedzieć w aucie.

Pomysły zapewniające indywidualny wygląd myjni.

Szyny prowadzące StarTrack:
atrakcyjne ułatwienie wjazdu na myjnię portalową.

Innowacyjne szyny prowadzące StarTrack ułatwią Twoim klientom wjazd na myjnię portalową: dzięki zmiennym formom i barwom oświetlenia, zależnym od fazy procesu (wjazd, pozycjonowanie pojazdu, rozpoczęcie programu mycia) klient widzi już na pierwszy rzut oka, np. czy jego auto jest prawidłowo ustawione. Oświetlenie LED szyny prowadzącej zapewnia wyjątkową atmosferę świetlną podczas procesu mycia.

Obejrzyj film

Zapraszamy do kontaktu:
WashTec Polska Sp. z o.o. | ul. Sienna 73 | 00-833 Warszawa
tel.: +48 782 402 999 | mail: biuro@washtec.de
www.washtec-polska.pl

Artykuł sponsorowany WashTec

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Bartosz, 10 maja 2017, 21:53 0 0

Ciekawe jaka cena dla jednego stanowiska

Odpowiedz