W ponad 15 krajach Europy startuje jednocześnie kampania MANN-FILTER dla samochodów produkcji azjatyckiej. MANN-FILTER przygotował z tej okazji szeroką ofertę w zakresie filtrów przeznaczonych specjalnie dla tego segmentu samochodów.
We wrześniu 2007 firma MANN+HUMMEL startuje z europejską kampanią na filtry marki MANN-FILTER przeznaczone dla samochodów produkcji azjatyckiej. Firma zaopatrzy ponad 60 000 importerów, hurtowników i warsztaty w szeroki program filtrów specjalnie dla azjatyckich modeli samochodów. Oferta MANN-FILTER to ponad 450 typów filtrów do 2.200 azjatyckich modeli samochodów. Celem akcji jest zdobycie w 2008 roku pierwszej pozycji w Europie w tym zakresie.
Azjatycki przemysł samochodowy od lat wykazuje tendencje wzrostowe. Jego produkcja w 2006 roku wzrosła o 2,9 % i w światowym rynku ma obecnie udział w wysokości 39,5%.
Pod względem nowych rejestracji w Europie Zachodniej udział samochodów azjatyckich producentów osiągnął wartość 17,6%, a w samych tylko Niemczech – 14,8%, wykazując przy tym dalej tendencje wzrostowe. Odpowiednio będzie zatem zwiększał się udział tego segmentu rynku samochodowego w sprzedaży części zamiennych.
Ta azjatycka kampania obejmuje różnorodne materiały reklamowe, jak podkładki na ladę, plakaty z typami filtrów i ich zastosowaniami. Plakaty te są podstawowym elementem pomocniczym, który w przejrzysty i szybki sposób pozwala dopasować odpowiedni wkład filtracyjny do odpowiedniego typu samochodu.
Nośnikiem reklamowym azjatyckiej kampanii MANN-FILTER jest mechanik Manga, zaadaptowana figura ze świata komiksu Manga. Pojawiła się ona po raz pierwszy na stronach tytułowych katalogów MANN-FILTER 2007.
W Polsce informacje nt. akcji oraz materiały reklamowe dostępne są u autoryzowanych partnerów MANN+HUMMEL, firmach: AD PL, Bronowski, Fota SA, Hart oraz Inter-Team.
Komentarze