Jesienią tego roku wszystkie produkty grupy Mahle sprzedawane w Polsce , takie jak: części silnikowe Mahle Original oraz obie marki filtrów Knecht oraz Mahle Filter, będą wysyłane w kompletnie nowych opakowaniach. Lecz nowe kolorowe kartony są tylko częścią ogólnoświatowych zabiegów: stworzenia nowego wspólnego wizerunku wszystkich marek handlowych grupy Mahle.
Kto sprzedaje lub montuje części silnikowe Mahle, lub filtry , ten z pewnością już zauważył, że media informacyjne Mahle od pewnego czasu wyglądają zupełnie inaczej.
Nowoczesny wizerunek wszystkich marek sprzedawanych na rynku części zamiennych od prawie roku jest obecny w katalogach, broszurach oraz na CD. Także nowy wygląd mają reklamy Mahle.
A teraz , także największa część nowego konceptu komunikacji, opakowania wszystkich marek, będą wyglądały jednolicie na wszystkich światowych rynkach.
]1[
Obecnie obok znanych na polskim rynku marek handlowych, Mahle Original, Mahle Filter oraz filtrów Knecht, grupa Mahle operuje na rynkach światowych 3 dalszymi markami: Metal Leve – południowoamerykańska marka części silnikowych i filtrów, Cofap – południowoamerykańska marka pierścieni tłokowych oraz Izumi – uznana na rynkach Dalekiego Wschodu marka części silnikowych.
Tym markom także przysłużyło się wprowadzenie jednolitych opakowań. Wprowadzono jednolitą postać bazową opakowań dla wszystkich marek handlowych – o kilku dokładnie zdefiniowanych cechach charakterystycznych, przy czym zachowano specyficzne dla danej marki oznaczenia, takie jak uznane kolory, nazwę marki oraz dotychczasowe logo.
Równocześnie podniesiono poziom standardów zabezpieczeń. Tak więc na przykład, wszystkie nowe opakowania części silnikowych, będą wysyłane z hologramem o najwyższym stopniu bezpieczeństwa. Nowy hologram ukazuje nazwę MAHLE o charakterystycznej czcionce na tle kuli ziemskiej. Nowe opakowania zostały także zoptymalizowane z punktu widzenia ich przejrzystości. W ten sposób klienci MAHLE z warsztatów i handlu oszczędzają swój czas i unikają pomyłek przy wyborze produktów.
Pierwsze produkty w nowych opakowaniach będą sukcesywnie wysyłane do klientów, począwszy od jesieni 2005.
Claus Hoppen, dyrektor naczelny Mahle Aftermarket GmbH, wypowiedział się na temat planowanego okresu przejściowego: „ Z uwagi na aktywne koszta oraz względy środowiska naturalnego, najpierw wykorzystamy ewentualnie posiadane przez nas opakowania. To oznacza, że w fazie przejściowej, niektóre produkty mogą już być wysyłane do handlu w nowych, a inne jeszcze w starych, znanych wszystkim opakowaniach.”
Natomiast jeśli chodzi o produkty dodaje: „one pozostaną naturalnie w niezmienionej jakości i wykonaniu – oraz zachowają swoje numery katalogowe i referencyjne.”
W celu kompleksowej komunikacji na wszystkich szczeblach handlowych, dla partnerów hurtowych Mahle, będą dostarczone ulotki informacyjne o nowych opakowaniach, które następnie będą mogły być załączane do dostaw dla warsztatów i sklepów.
Komentarze