YOKOHAMA japoński producent opon premium, zapowiedział wprowadzenie unikalnej wersji letniego ogumienia dla samochodów osobowych. Model BluEarth-A AE-50 CHELSEA FC EDITION z wytłoczonym na boku logo klubu piłkarskiego Chelsea, upamiętnia zawarcie umowy sponsorskiej, między firmą a mistrzami Barclays Premier League.
Pamiątkowa opona CHELSEA FC EDITION została opracowana na bazie letniej opony premium BluEarth-A AE-50, przeznaczonej do samochodów osobowych, kompaktowych oraz małych aut rodzinnych. Opona zapewnia bezpieczną jazdę, dzięki maksymalnej przyczepności na mokrej nawierzchni (klasa A dla większości rozmiarów), a także mniejsze zużycie paliwa. Model osiąga dobre wyniki w hamowaniu na mokrej nawierzchni, dobrą sterowalność i komfort jazdy, dzięki innowacyjnej konstrukcja i budowa bieżnika z wykorzystaniem elementów japońskiej technologii BluEarth. Asymetryczny wzór bieżnika i jego 5-żebrowa konstrukcja dodatkowo zwiększa trwałość trwałość.
BluEarth-A AE-50 CHELSEA FC EDITION, po raz pierwszy została zaprezentowana pod koniec ubiegłego roku w Japonii. Obecnie model stopniowo wprowadzany jest na rynki Europy, Azji i Ameryki Południowej. W Europie limitowana edycja opony dostępna będzie już w najbliższym sezonie letnim. Design nowego modelu eksponuje logo brytyjskiego klubu Chelsea oraz producenta opony na boku bieżnika, podkreślając w ten sposób trwałość udanego partnerstwa, zawartego w 2015 roku. Na mocy ustaleń logo YOKOHAMA eksponowane jest na stadionie Stamford Bridge oraz koszulkach drużyny Chelsea do 2020 roku.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 15 marca 2016, 18:01 0 0
Ja w tamtym roku kupiłem AE -50 I złego słowa nie powiem. Opona warta swojej ceny, fajna przyczepność, po sezonie stwierdzam, że jest trwała, spisywała się dobrze...
Odpowiedz