Flashlube opracował nowy filtr paliwa do silników Diesla z prefiltrem 30 mikronów, zaprojektowanym, aby zminimalizować uszkodzenia silnika powodowane przez zanieczyszczony olej napędowy.
Nowoczesne układy wtrysku bezpośredniego Common Rail w silnikach Diesla działają cicho, podczas korzystania zużywają mniej paliwa, wytwarzają mniej substancji szkodliwych i robią to wszystko lepiej niż typowy mechaniczny wtrysk. Jednak wtrysk typu common rail również natrafia na różne problemy – brudny olej napędowy jest jednym z nich.
Paliwo może być zanieczyszczone przez wiele rzeczy, w tym cząstki rdzy i brud z dna zbiornika paliwa lub poprzez cząsteczki wody w powietrzu. Silniki Diesla są szczególnie podatne na tego typu zanieczyszczenia, ponieważ ich komponenty mają bardzo niski poziom tolerancji na takie elementy. Każda wilgoć lub zanieczyszczenie może przechodzić przez nie do układu paliwowego, może zatem potencjalnie uszkodzić wtryskiwacze, pompy lub inny kosztowny mechanizm.
Flashlube opracował nowy filtr paliwa do silników Diesla z prefiltrem 30 mikronów, zaprojektowanym, aby zminimalizować uszkodzenia silnika powodowane przez zanieczyszczenie paliwa. Zanieczyszczenia mogą potencjalnie powodować zatory, jeśli przejdą przez oryginalny filtr pojazdu (4 mikrony), który jest stosowany w większości nowoczesnych silników Diesla.
Flashlube Diesel Filtr można łatwo zamontować w każdym nowoczesnym układzie wtrysku bezpośredniego Common Rail jako pierwotny filtr do czyszczenia brudnego paliwa. Flashlube Diesel Filtr został skompletowany z Flashlube Common Rail Diesel Conditioner (50ml) by pomóc oczyścić, nasmarować i ochronić system common rail oraz wesprzeć dalszą bezawaryjną pracę i zmniejszyć koszty operacyjne. System pre-filtru powoduje, że wilgoć z paliwa, tworząc kropelki wody, zespala się z miską spustową z pleksiglasu i to może powodować szkody. Szkło akrylowe wykorzystywane w produkcji miski sprawia, że filtr skutecznie działa, unikając uszkodzeń, które mogą wystąpić na szkle z przyczyn takich jak mróz czy kamienie.
Flashlube rozpoczął również rozwój dodatkowych zestawów montażowych towarzyszących filtrom, które obejmują uchwyty oraz wszelkie niezbędne śruby i nakrętki potrzebne do montażu urządzenia w pewnych typach silników, a także przewód wtryskowy zaprojektowany, aby wytrzymać długotrwałe korzystanie z wszystkich mieszanek paliwowych, w tym agresywnych mieszanek, takich jak biodiesel i etanol. Są one teraz dostępne dla coraz większej gamy pojazdów. Dostępne są również filtry zamienne i liczne części, w tym uszczelki, korki spustowe i czujnik wody w desce rozdzielczej, zaprojektowany aby migać na czerwono, gdy miska spustowa filtra jest już prawie napełniona.
Gwarancje większości największych producentów pojazdów nie oferują pokrycia szkód wynikających z zanieczyszczonego paliwa, firmy ubezpieczeniowe wymagają odrębnych klauzul, dlatego Flashlube Diesel Filtr to stosunkowo niedrogie rozwiązanie do potencjalnie trudnej sytuacji. Flashlube Diesel Filtr jest już dostępny we wszystkich sieciach samochodowych i warsztatach specjalistycznych. Więcej informacji można uzyskać wchodząc na stronę internetową producenta: www.flashlube.com
Komentarze