“Jak wymienić w fachowy sposób uszczelkę głowicy w silniku?”, “Na co zwracać uwagę przy wymianie turbosprężarki?” lub “Jak zamontować prawidłowo pierścień uszczelniający PTFE?”. Ze wszystkimi tymi pytaniami, profesjonaliści z warsztatów są konfrontowani praktycznie każdego dnia.
Zwykle do uszczelek głowicy, zestawów montażowych turbosprężarki oraz pierścieni uszczelniających są załączone instrukcje montażowe w papierowej formie. Z doświadczenia wynika jednak, że ulegają one w warsztacie, „zagubieniu” lub są wyrzucane do kosza.
Odpowiednia wiedza o prawidłowym montażu części, jest niezbędna do ich bezawaryjnego funkcjonowania w pojeździe i pomaga w uniknięciu zbędnych reklamacji, dlatego Elring rozpoczął przekazywanie know-how w formie praktycznych krótkich filmów, przybliżających konkretne przypadki montażowe. Filmy pokazują w szczegółowy sposób , wszystkie niezbędne etapy wymiany czy montażu poszczególnych części zamiennych.
Zobacz filmy techniczne Elring:
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 31 sierpnia 2014, 18:42 0 0
Ha ha wszystko ładnie pięknie. Ciekawe jak by im poszło w realu
Odpowiedz
Anonim, 1 września 2014, 18:25 0 0
W rzeczywistości nie wymienia się uszczelek w nowych i nie używanych silnikach. Silnik przeważnie (95%) jest w samochodzie gdzie niema dojścia trzeba dodatkowe elementy demontować, a powierzchnie przylegania nieporównywalnie brudne, gdzie czyszczenie niejednokrotnie jest dużo bardziej utrudnione. Pokazanych tu powierzchni nie trzeba czyścić mechanicznie tylko odtłuścić.
Odpowiedz