TRW Automotive Aftermarket ogłosiła przyłączenie się do programu lojalnościowego TRW Diamonds firmy Denso After Market. Warsztaty będą teraz mogły gromadzić punkty za produkty zakupione od dwóch marek.
Współpraca Denso i TRW
Alexander Knorn, Garage Communication Manager w firmie TRW, powiedział:
– ,,Denso to znany na całym świecie wiodący dostawca najwyższej jakości części OE z zakresu układów zapłonowych, termicznych i elektrycznych. Produkty te stanowią uzupełnienie oferty Corner Module TRW, obejmującej części do układów hamulcowych, kierowniczych i zawieszeń. Ideą programu lojalnościowego TRW-Diamonds od samego początku było umożliwienie warsztatom zakupu produktów od wielu marek – teraz jest to możliwe. Ponadto, program TRW-Diamonds stanowi bezpośrednie źródło informacji promocyjnych dla warsztatów. Większa liczba partnerów pozwoli nam dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w skutek czego większe korzyści z programu będą mogli odnieść sami mechanicy”.
W uruchomionym trzy lata temu programie TRW-Diamonds właściciele warsztatów mogą zdobywać punkty "diamenty" za zakupione produkty i następnie wymieniać je na atrakcyjne nagrody. Regularnie wprowadzane promocje skutkują zwiększaniem popularności programu, co ma bez wątpienia pozytywny wpływ na wyniki sprzedaży.
Aby dołączyć do programu lojalnościowego i zacząć gromadzić swoje "diamenty" należy wejść na stronę www.trwdiamonds.com i postępować zgodnie z instrukcjami. Stronę przeglądać można w siedmiu europejskich językach: angielskim, niemieckim, francuskim, hiszpańskim, portugalskim, polskim i holenderskim.
Komentarze