Program TRW Automotive Aftermarket „TRW-Diamonds” ma pierwszego partnera. Została nim firma Denso. Od stycznia 2014 roku etykiety zakupionych produktów Denso będzie można wymieniać na punkty w ramach programu i zdobywać nagrody.
Nagrody za zakupy Denso
Uruchomiony trzy lata temu program TRW-Diamonds wciąż się rozwija. Właściciele warsztatów z Polski, Holandii, Wielkiej Brytanii i Niemiec mogą zdobywać punkty – „diamenty” – za zakupione produkty i następnie wymieniać je na atrakcyjne nagrody. Partnerzy programu, jak Denso, mają możliwość komunikowania informacji o swoich produktach do znacznie szerszej publiczności, ponieważ „TRW-Diamonds” jest kierowany bezpośrednio do klientów w różnych krajach.
Aby dołączyć do programu lojalnościowego i zacząć gromadzić swoje "diamenty" należy wejść na stronę www.trwdiamonds.com i postępować zgodnie z instrukcjami. Stronę przeglądać można w siedmiu europejskich językach: angielskim, niemieckim, francuskim, hiszpańskim, portugalskim, polskim i holenderskim.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 14 listopada 2013, 16:26 0 0
Czy wypróbował już ktoś świece Denso z serii TT i ma na ich temat swoją opinię, którą mógłby się podzielić?
Odpowiedz
Anonim, 15 listopada 2013, 20:47 0 0
Od ponad roku wymieniam je w warsztacie i sprzedaje w sklepie a działają prawidłowo wiec Vline poszedł w odstawkę.
Odpowiedz