febi na ProfiAuto Show 2013 – wywiad z Magdaleną Kowalską z Febi Polska

28 maja 2013, 14:02

Jedną z największych atrakcji targów ProfiAuto Show 2013 był Volkswagen T2, zdobiący stoisko marki febi. Firma wykorzystała wiele części ze swojej oferty do odrestaurowania pojazdu. O przebiegu targów i ekspozycji febi rozmawialiśmy z Magdaleną Kowalską z Febi Polska.

Czy febi może zaliczyć te targi do udanych?

Magdalena Kowalska: Targi zaliczamy do bardzo udanych. Staraliśmy się zainteresować mechaników naszymi produktami i urządzeniami, ale chcieliśmy również uprzyjemnić czas pobytu na naszym stoisku. Tradycyjnie gości witały piękne hostessy, rozdaliśmy wiele nagród w konkursach, a nasz Volkswagen T2 okazał się dużą atrakcją.

Jak długo trwało przygotowanie pojazdu do targów i w jaki sposób ten egzemplarz trafił do febi?

Poszukiwanie pojazdu nie było łatwym zadaniem, ponieważ trudno o egzemplarz tego auta w dobrym stanie, a jeśli już są, to wyremontowane i drogie. Nasz kolega z zespołu, Konrad Cybulak stanął jednak na wysokości zadania – zarówno pod względem znalezienia tego auta, jak również przygotowania go dla naszych potrzeb. Auto udało się przygotować bardzo szybko – zajęło nam to niespełna 3 miesiące, a ostatnie prace zostały zakończone w piątek – dzień przed targami. Największym problemem podczas przygotowywania samochodu okazało się zgranie silnika VW Karmann z silnikiem Porsche. Przed nami jeszcze trochę prac, ale pierwszy etap został przyjęty przez klientów bardzo pozytywnie, wręcz z zachwytem. My również jesteśmy zadowoleni z efektu.

Czy do odrestaurowania samochodu wykorzystano części febi?

Oczywiście: drążki kierownicze, końcówki drążków kierowniczych, tuleje metalowo-gumowe, osłony przegubów, pompka spryskiwacza wycieraczek, klocki hamulcowe, cylinderki hamulcowe, przewody hamulcowe elastyczne, sworznie wahacza oraz świece zapłonowe to części wyprodukowane przez febi. W aucie zamontowaliśmy też 4-tłoczkowe zaciski i klocki hamulcowe stosowane w Porsche.

Mobilny tester zawieszenia przykuwał uwagę w zeszłym roku. Także podczas ProfiAuto Show 2013 spotkał się z dużym zainteresowaniem. Czy nadal jest traktowany jako nowość?

Urządzenie jest w sprzedaży od 3 lat. Promowaliśmy je rok temu jednak ze względu na to, że wciąż wielu mechaników o nim nie słyszało, zdecydowaliśmy się ponownie wystawić nasz model ekspozycyjny na targach. Tester GST umożliwia rozpoznanie niewielkich luzów w zawieszeniu już w początkowej fazie usterki i może być bardzo przydatny w wielu warsztatach.

Jakie są opinie mechaników, którzy oglądali tester?

Z relacji naszych trenerów prowadzących szkolenia z zakresu działania tego urządzenia wynika, że reakcje są bardzo pozytywne. Również na targach było duże zainteresowanie tematem testera zawieszenia, przeprowadziliśmy wiele szkoleń. Szkolenia w tym zakresie prowadzimy na bieżąco.

Jakie były pozostałe atrakcje, które czekały na gości ProfiAuto Show 2013?

W tym roku oprócz testera zawieszenia GST uwagę poświęciliśmy płynom, a konkretnie promowaliśmy najnowszy koncentrat chłodniczy G13. Sprawdzaliśmy również wiedzę mechaników w zakresie układu rozrządu, organizując techniczne konkursy na stoisku.

Czym nagrodzili Państwo uczestników konkursów?

Nagrodami w konkursach były koszulki z motywem Volkswagena T2, zaś zdobywca nagrody głównej, pan Łukasz Łuszczek z Lublina, otrzymał dźwignię do rozpinania zawieszenia.

 

Dowiedz się więcej

Jakość OE na rynku wtórnym – wywiad z przedstawicielem firmy Corteco
Jakość OE na rynku wtórnym – wywiad z przedstawicielem firmy Corteco

Corteco jest członkiem grupy Freudenberg, oferującym wysokiej jakości produkty na rynku niezależnym. O tym czym różni się rynek OE od aftermarketu oraz o ofercie firmy rozmawialiśmy z Wojciechem Głowatym Country Managerem Corteco. Spotykamy się na targach ProfiAuto 2013. Jakie produkty z oferty Corteco są najważniejszym punktem dzisiejszej ekspozycji?  Wojciech Głowaty: Na targach Profi Auto chcemy […]

Następna edycja febi compact
Następna edycja febi compact

Drugie w tym roku wydanie broszury febi compact to kolejne nowości w ofercie tej marki. Wśród nich znalazły się części do pojazdów marek Alfa Romeo, Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Mini, Mercedes-Benz, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Smart, Volkswagen. Wybrane części to: łańcuchy rozrządu, uszczelki, koła pasowe, napinacze, łożyska, zawory, tarcze i klocki hamulcowe, silentblocki, drążki […]

Targi ProfiAuto Show 2013 – fotorelacja
Targi ProfiAuto Show 2013 – fotorelacja

Dziesiąte targi ProfiAuto jak co roku przyciągnęły szerokie grono odwiedzających. Swoje stoiska zaprezentowało wielu producentów części oraz wyposażenia warsztatowego. Nie zabrakło także oczywiście pięknych kobiet i samochodów. ProfiAuto Show 2013 Katowicki Spodek zapełnił się fanami motoryzacji już w sobotę rano. Impreza potrwała aż do godzin popołudniowych w niedzielę (25-26 maja). Licznie przybyli goście mogli nie […]

,,Staramy się utrzymać swoją wysoką pozycję”- wywiad z Andrzejem Gajdzińskim z Tenneco Polska
,,Staramy się utrzymać swoją wysoką pozycję”- wywiad z Andrzejem Gajdzińskim z Tenneco Polska

Marki firmy Tenneco – Monroe oraz Walker dostarczają wiele części na pierwszy montaż dla producentów samochodów. Ta sama technologia dostępna jest na rynku wtórnym. W czasie targów ProfiAuto 2013, rozmawialiśmy z Regional Managerem Tenneco Automotive Poland, Andrzejem Gajdzińskim. Najważniejszy punkt ekspozycji Tenneco podczas targów to… Andrzej Gajdziński: Chcemy zwrócić uwagę zwiedzających na całą naszą gamę […]

Nowa linia w ofercie Nissens – sprężarki klimatyzacji – wywiad z przedstawicielem firmy Nissens
Nowa linia w ofercie Nissens – sprężarki klimatyzacji – wywiad z przedstawicielem firmy Nissens

Oferta firmy Nissens – producenta chłodnic i elementów układów termicznych, niedawno poszerzyła się o linię sprężarek klimatyzacji. O nowych, jak i dobrze znanych produktach Nissens, rozmawialiśmy z Arturem Gołembniakiem, managerem sprzedaży Nissens na rynek polski. Spotykamy się na targach ProfiAuto. Które produkty Nissens są szczególnie promowane na stoisku? Mamy bardzo szeroką i ciekawą ofertę części […]

,,Z Ferrari współpracujemy od początku lat 90.” – wywiad z Piotrem Podrażką z firmy Delphi
,,Z Ferrari współpracujemy od początku lat 90.” – wywiad z Piotrem Podrażką z firmy Delphi

Firma Delphi sukcesywnie wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania dla przemysłu motoryzacyjnego. Na kilka naszych pytań odpowiedział Piotr Podrażka – Manager ds. Marketingu w Europie Środkowo-Wschodniej, Delphi Product & Service Solutions Spotykamy się w czasie zwiedzania stoiska Delphi na targach ProfiAuto Show 2013. Jakie są najważniejsze punkty dzisiejszej ekspozycji? Prezentujemy pełną ofertę produktową części zamiennych  Delphi […]

„Myślę, że w wielu przypadkach wyprzedzamy konkurencję” – wywiad z Arkadiuszem Pągowskim z Tedgum
„Myślę, że w wielu przypadkach wyprzedzamy konkurencję” – wywiad z Arkadiuszem Pągowskim z Tedgum

Polskie produkty często są uznawane przez klientów za gorsze, niż zachodnie. Są jednak producenci, którzy dzielnie konkurują z uznanymi markami, zarówno w Polsce, jak i za granicą. O produktach i konkurencji na rynku rozmawialiśmy z Arkadiuszem Pągowskim z firmy TEDGUM. Czy klienci ufają polskim produktom? Jak firmie TEDGUM udaje się konkurować z produktami zachodnich producentów? […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 31 maja 2013, 22:10 0 0

Tapicer odwalił dobrą robotę, ale blacharz/lakiernik dał d..py. Chyba, ze wyremontował karoserię za śmieszne pieniądze, to bym jeszcze zrozumiał.

Odpowiedz