Doświadczenie czołowego producenta samochodów (marka EUROREPAR należy do Grupy STELLANTIS) pozwoliło zbudować gamę części i innych produktów motoryzacyjnych do samochodów różnych marek, składającą się z ponad 15 000 pozycji katalogowych. Oferta jest wciąż rozwijana, a marka Eurorepar obchodzi właśnie swoje 20-lecie.
20-lecie EUROREPAR
Eurorepar, którego pomysłodawcą był Citroën, miał oferować właścicielom pojazdów 3-letnich i starszych ekonomiczną alternatywę dla części oryginalnych, a także zapoczątkować pierwszą wielomarkową ofensywę obejmującą zdecydowaną większość marek pojazdów na rynku. Dziś Eurorepar oferuje wszystkim warsztatom jeden z najszerszych asortymentów wielomarkowych na rynku, obejmujący ponad 15 000 pozycji katalogowych produktów motoryzacyjnych (części zamienne, akcesoria, opony, oleje, materiały eksploatacyjne itd.).
Asortyment sprzedawany jest obecnie w ponad 100 krajach na różnych kontynentach gdzie zapewnia coraz większe pokrycie zapotrzebowania parków samochodowych (np. w Chinach, Turcji, Ameryce Łacińskiej itd.). To jeden z atutów grupy Stellantis, wspierający jej ofensywę na rynku niezależnych usług samochodowych (IAM).
– Asortyment Eurorepar, pierwotnie opracowany z myślą o najważniejszych częściach zamiennych (takich jak hamulce, zawieszenie, rozrząd itd.), znacznie zmodernizowany w 2015 r., z biegiem lat powiększał się i stał się referencyjną marką własną. Dziś obejmuje produkty technicznie bardziej złożone (takie jak łożyska kół, 3-częściowe zestawy sprzęgieł, linki hamulcowe, podnośniki szyb itd.), a także ekskluzywną gamę opon Eurorepar Reliance – tłumaczy Jean-Michel Booh-Begue, IAM Product Development Stellantis.
Od momentu wejścia na rynek walory Eurorepar pozostały niezmienne i sprawiły, że proponowany asortyment odniósł sukces wśród profesjonalistów zajmujących się naprawą i serwisowaniem samochodów: to produkty wysokiej jakości, certyfikowane przez zespoły Stellantis ds. oryginalnego wyposażenia, zapewniające wysoką wydajność, oferowane w korzystnych cenach.
Obecny w ponad 100 krajach Eurorepar świętuje dziś swoje 20-lecie akcjami marketingowymi prowadzonymi na skalę międzynarodową.
– Opracowaliśmy zestaw narzędzi na potrzeby szeregu zdecydowanych działań marketingowych związanych z tematem naszego 20-lecia. Działania te można łatwo zintegrować z lokalnym planem promocyjnym każdego kraju i są one skierowane zarówno do warsztatów, jak i kierowców. Nasze zespoły sprzedażowe są bardzo zmotywowane do świętowania tej rocznicy, gdyż stanowi ona okazję do wzmocnienia i rozszerzenia współpracy z niezależnymi warsztatami oraz z autoryzowanymi serwisami wszystkich marek Grupy. – kontynuuje Katell Plunet, odpowiedzialna za działania marketingowe i rozwojowe IAM Stellantis w Europie.
EUROREPAR – atuty marki
Produkty EUROREPAR są dostarczane za pośrednictwem platformy DISTRIGO z Centralnego Magazynu Części Zamiennych Grupy STELLANTIS zlokalizowanego w Polsce. Dostawy realizowane są jeden lub dwa razy dziennie w zależności od lokalizacji warsztatu. Dobór części jest niezwykle prosty, dzięki elektronicznemu katalogowi Service Box Multi Brand, który pozwala dopasować właściwe części w czasie rzeczywistym, sprawdzić ich ceny oraz dostępność, a następnie złożyć zamówienie.
Cechy marki EUROREPAR to:
- Gwarancja wysokiej jakości
Gama części zamiennych EUROREPAR jest systematycznie rozwijana w zakresie grup produktowych, doboru dostawców i pozycjonowania cenowego poszczególnych rodzin. Renomowani dostawcy, często oferujący części także do montażu fabrycznego pojazdów. Regularne testy parametrów pracy części EUROREPAR. Ciągła analiza wyników kontroli jakościowych gamy. Ochrona autentyczności części: specjalne etykiety z hologramem na opakowaniach. Części EUROREPAR są objęte 2-letnią* gwarancją na wady fabryczne i materiałowe.
- Korzystne ceny
Gama części zamiennych EUROREPAR podlega ciągłej analizie cen, by zapewnić ich atrakcyjność zarówno dla warsztatów, jak i dla użytkowników pojazdów.
- Ciągły rozwój
Gama części zamiennych EUROREPAR podąża za coraz surowszymi wymaganiami rynku poprzez zapewnianie dla większości grup produktowych bardzo dużego pokrycia zapotrzebowania europejskiego parku pojazdów.
– Ciągła adaptacja gamy do zmieniających się wymagań i zapotrzebowania wielomarkowych warsztatów samochodowych.
– Optymalizacja rodzin produktów poprzez zapewnianie większego pokrycia zapotrzebowania za pomocą niezmiennej ilości pozycji katalogowych.
* W Autoryzowanych Stacjach Obsługi Peugeot, Citroën, DS oraz warsztatach
Eurorepar Car Service, 2-letnia gwarancja obejmuje części i robociznę.
Jak zamawiać produkty EUROREPAR?
Produkty EUROREPAR do samochodów różnych marek można wygodnie zamówić poprzez:
- ZAMÓWIENIA TELEFONICZNE
BIURO OBSŁUGI KLIENTA: 22 500 94 72
Czynne od poniedziałku do piątku 8:00-18:00 - ZAMÓWIENIA E-MAIL: czesci@distrigo.com.pl
- ZAMÓWIENIA ON LINE: public.servicebox-parts.com
Po więcej informacji na temat oferty części marki EUROREPAR:
Komentarze