Firma Liqui Moly uruchomiła Program Wsparcia Biznesowego Warsztatów. Im bardziej dany warsztat angażuje się we współpracę z Liqui Moly, tym może liczyć na większe wsparcie ze strony niemieckiego producenta środków smarnych i chemii motoryzacyjnej.
Program Wsparcia Biznesowego Warsztatów Liqui Moly
Oferta została uruchomiona z początkiem kwietnia 2013 r. i adresowana jest do serwisów, które już sprzedają produkty marki Liqui Moly, a więc nie dla wszystkich na rynku. Każdy zakup produktów Liqui Moly premiowany jest punktami, które następnie mogą być wymienione na to, czego dany serwis potrzebuje najbardziej. W ofercie wsparcia znajduje się zarówno profesjonalny sprzęt wyposażenia warsztatu (od ubrań roboczych do podnośników oraz urządzeń do wymiany oleju) czy elementy wizualizacji marki (szyldy, plafony, gadżety), jak i pozycje, takie jak szkolenia czy zarządzanie treściami marketingowymi w Internecie. Decyzja o sposobie wsparcia należy do właściciela lub kierownika serwisu.
Dodatkowo, warsztaty współpracujące z Liqui Moly mogą liczyć na wsparcie finansowe. Zasady są określane na podstawie indywidualnych negocjacji i umów. Przykładowo, możliwe jest wsparcie warsztatu w zakresie kosztów eksploatacji samochodów zastępczych.
Każdy warsztat, który przystąpi do Programu Wsparcia Biznesowego Warsztatów Liqui Moly otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w programie. Certyfikat jest wydawany na okres 12 miesięcy i jest odnawialny po pozytywnym przejściu procesu weryfikacji.
Zobacz: Cechy programu Liqui Moly
Informacji na temat programu udzielają przedstawiciele handlowi Liqui Moly. Więcej można znaleźć na stronie internetowej www.liqui-moly.pl.
Komentarze