Kontrolę odzieży roboczej używanej przez pracowników umożliwia klientom firmy MEWA od tej chwili nowa aplikacja „MEWA ME“. Dzięki niej można przesłać firmie preferencje dotyczące napraw odzieży, a także rozmiary potrzebnej odzieży.
Aplikacja MEWA ME przeznaczona jest dla wszystkich osób, które noszą odzież firmy MEWA lub są odpowiedzialne za jej zapewnienie pracownikom. Dzięki aplikacji kierownictwo firmy – bez konieczności zaglądania do umowy serwisu – wie, jaka odzież jest aktualnie wykorzystywana w zakładzie, który pracownik jaką odzież nosi i kiedy jest kolejny termin dostawy następnej partii czystej odzieży.
Pracownicy mogą również korzystać z aplikacji, co stanowi dla nich większa wygodę: każdy z nich może sprawdzić, jaką odzież ma na wyposażeniu. Takie rozwiązanie pozwala odciążyć przełożonych w wielu kwestiach, a nam umożliwia natychmiastowe reagowanie na potrzeby zmian. Korzystając z aplikacji, każdy pracownik wie, jaka część jego odzieży znajduje się obecnie w firmie MEWA i kiedy zostanie mu ona ponownie dostarczona. Jeśli jego odzież zostanie uszkodzona, może on o tym poinformować bezpośrednio.
Pracownicy mogą przy pomocy aplikacji podać swoje wymiary, by otrzymać dokładnie dopasowaną odzież roboczą od firmy MEWA. W ten sposób można szybciej dopasować rodzaj i ilość odzieży do nowego zapotrzebowania.
Aplikacja działa w języku niemieckim, francuskim, niderlandzkim, włoskim, polskim i czeskim. Już można z niej korzystać i jest dostępna najpierw dla mniejszych zakładów. Jeśli chcesz wypróbować nową aplikację, skontaktuj się z biurem obsługi klienta firmy MEWA.
Komentarze