Aktualizacja CDIF/3 – marzec-kwiecień 2017

, 3 marca 2017, 9:11

Pod koniec lutego ukazała się kolejna aktualizacja oprogramowania diagnostycznego CDIF/3. W tej edycji wprowadzono zmiany:

  • OPEL – poprawiono komunikację ze sterownikami. Przejście w zakładkę parametry nie powinno już powodować zerwania komunikacji.
  • GRUPA VAG – zostały wprowadzone poprawki odnośnie komunikacji ze sterownikami immobilizera w modelu LT.
  • CITROËN – dodano nowy model C4 Picasso II o oznaczeniu B78, który wszedł do produkcji w 2013 r., jednocześnie zastępując poprzedni model pierwszej generacji.
  • SUZUKI i HONDA – dodano opisy kodów usterek.
  • RENAULT – na liście obsługiwanych pojazdów pojawił się następca modelu Laguna – Renault Talisman. Dzięki współpracy z użytkownikami dodajemy nowe sterowniki lub ulepszamy obecne o dodatkowe funkcje. W tej edycji dodaliśmy i uzupełniliśmy sterowniki flagowych modeli, takich jak: Megane III, Trafic III, Trafic II, Clio III, Master ph2, Master III. Prace cały czas trwają, a efekty pojawiają się z każdą aktualizacją.
  • MERCEDES – dodano nowy model czwartej generacji klasy C–W205. Wprowadziliśmy także zmiany w modelu C-Klasse W203. Podzielony został on na dwa modele : produkowane do 2003 r. i te produkowane w latach 2003 r. – 2007 r. .
  • JAGUAR I LAND ROVER – pojawiły się dwie istotne zmiany w obsłudze tych samochodów. Jedną z tych istotnych zmian jest wprowadzenie nieobecnego do tej pory skanowania do grupy JLR, a drugą sposób wyboru wariantu diagnostycznego.

W bieżącej edycji wiele sterowników zostało uzupełnionych o odczyt parametrów oraz ponad 1400 opisów dla kodów usterek. Pojawiły się także kolejne funkcje zaawansowanej diagnostyki: regeneracja dynamiczna filtra cząstek stałych, kodowanie wtryskiwaczy w silnikach 2.2d, czy też kodowanie wentyli w ogumieniu, obsługa hamulca postojowego i inne.

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

buka, 9 marca 2017, 11:41 0 0

fajno, a czy poprawiono opisy błędów w Oplach? Bo ostatnio myślałem że padł CIM, a chodziło o adaptację czujnika kąta skrętu.

Odpowiedz