Po przeprowadzeniu wnikliwych badań rynku, marka NARVA rozpoczyna 2016 rok od odświeżenia wzornictwa produktów oraz strategii obecności w internecie.
Logo marki NARVA uzupełniono nowym hasłem „Licht Tradition”, które odnosi się do wieloletniej tradycji marki. Co więcej, logo uzupełniono o dodatkowy element w kolorach niemieckiej flagi.
Nowe opakowania
Nowe logo to nie wszystko – produkty NARVA będą dostępne również w nowych opakowaniach. Ma to istotne znaczenie w kontekście pozyskiwania klienta przy punktach sprzedaży (ang. point of sales). Każdy rodzaj opakowania zostanie opatrzony nowym logo, znakiem jakości i nowoczesnym elementem graficznym w kształcie drogi.
Najczęściej używanym rodzajem opakowania dla produktów marki NARVA jest karton C1. Opakowania te można znaleźć na półkach w wielu garażach i warsztatach samochodowych. Blistry przeznaczone do sprzedaży detalicznej sprawiają, że lampy są łatwo rozpoznawalne, a wszystkie ważne informacje oznaczono na przodzie opakowania.
Najbardziej atrakcyjnym rozwiązaniem jest duo box (opakowanie podwójne): zawiera dwie lampy w solidnym plastikowym opakowaniu – nadaje się zarówno do natychmiastowej wymiany kompletu lamp oraz jako zestaw zapasowy podczas podróży.
Drobne zmiany w internecie
Strona internetowa NARVA przyciągnie uwagę konsumentów do portfolio produktów. Oprócz nowych motywów graficznych, na stronie internetowej znajdzie się również zaktualizowany katalog produktów do pobrania.
Wszystkie nowe opakowania i odświeżona strona internetowa będą dostępne razem z nowo zaprojektowanymi ekspozytorami na początku kwietnia 2016 r. Podejmując te działania, marka NARVA zmienia swoje oblicze – koncentruje się na rynku oświetlenia samochodowego i warsztatowego, stawiając na innowacyjne rozwiązania i wysoką jakość.
Więcej informacji na stronie: www.narva-light.com
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 23 marca 2016, 8:30 0 0
Niemiecka flaga, a na pudełkach; made in Poland, made in China itd
Odpowiedz
bobb, 10 października 2016, 12:39 0 0
brawo tylko trzeba było wspomnieć też o przeniesieniu produkcji do chin, bubel nie żarówki, tylko thungsram coś znaczy na rynku w kategoriach jakość / cena
Odpowiedz