Alfa Romeo MiTo – główna nagroda w jesiennej promocji Tip-Topol znalazła nowego właściciela. Uroczyste przekazanie pojazdu odbyło się w pałacowych wnętrzach dworku w Iwnie (niedaleko Pobiedzisk, w których mieści się siedziba firmy). Spotkanie było także okazją dla dystrybutora do podzielenia się planami na najbliższe miesiące.
W promocji mógł wziąć udział każdy klient firmy. Warunkiem było zrobienie zakupów za minimum 1000 zł oraz wypełnienie konkursowej ankiety. Najważniejszym elementem kwestionariusza była propozycja hasła promującego Tip-Topol. Najciekawsze pomysły, zgłoszone w każdym z oddziałów firmy, trafiły do ścisłego finału. O wyborze najlepszego hasła, a zarazem zwycięzcy konkursu zadecydowali internauci, głosujący na stronie internetowej Tip-Topol. Należy zaznaczyć, że samochód był tylko wierzchołkiem góry nagród promocji. Łącznie Tip-Topol rozdał w niej ponad 700 nagród – w tym m.in. tablety, telefony, podnośniki, zestawy narzędzi i inne.
TIP-TOPOL GWARANTEM TWOJEGO SERWISU
Powyższe hasło od wczoraj jest oficjalnym sloganem promującym firmę Tip-Topol. Jego autorem jest Kamil Koczkodon z Ostrołęki. Samochód, który trafił w ręce zwycięzcy to Alfa Romeo MiTo z benzynowym silnikiem o pojemności 1.4 l. Nagrodę wyceniono na 62 tys. złotych. Uroczystego przekazania kluczyków oraz pamiątkowego dyplomu dokonali przedstawiciele firmy Tip-Topol – Barbara Świetlik-Wieczorek – Dyrektor Marketingu i Piotr Borucki – Dyrektor Programu Oponiarskiego oraz Katarzyna Starska – przedstawicielka dealera Fiat Auto Centrum Poznań (dostawca nagrody).
– „Nadal nie mogę uwierzyć w to, że udało mi się wygrać. Nie potrafię opisać, jakie to uczucie. Jestem stałym klientem Tip-Topol od jakiegoś czasu, wraz z firmą wyposażyłem swój zakład wulkanizacji pojazdów ciężarowych. Hasło konkursowe wymyśliłem sam. Przyznam, że długo nad nim myślałem – chciałem, by spełniło wszystkie wymagania i dobrze opisywało firmę. Na bazie własnych doświadczeń mogę powiedzieć, że Tip-Topol jest gwarantem mojego serwisu, gdyż moja współpraca z firmą układa się pomyślnie. A co do nagrody, na pewno będę nią jeździł – uważam, że prezentów się nie sprzedaje. Ta czerwona Alfa to będzie takie moje małe Ferrari." – powiedział Kamil Koczkodon, właściciel serwisu wulkanizacyjnego i warsztatu samoobsługowego Fix'Go.
Uroczystość zakończenia promocji i wręczenia głównej nagrody była okazją, by zapytać przedstawicieli dystrybutora wyposażenia warsztatów o plan dalszych działań firmy. W 2013 roku odbył się ostatni jak dotąd Tip-Topol Tour. Udało nam się dowiedzieć, że w bieżącym roku impreza powróci.
– „Tip-Topol Tour 2013 był rocznicowym, największym jak dotąd cyklem spotkań z klientami. Po jego zakończeniu stwierdziliśmy, że musimy dla klientów przygotować coś nowego, świeżego. Coś, co nie będzie wymagało zbyt dużego zaangażowania czasowego od klientów, ale pozwoli im utrzymać kontakt z nami. Dlatego pojawił się pomysł na promocję z nagrodami. Jeszcze nigdy w historii firmy nie rozdaliśmy aż tylu nagród, w tym tak atrakcyjnej nagrody głównej. Ale nie wycofujemy się z koncepcji Tip-Topol Tour. Powróci on już w tym roku." – powiedziała Barbara Świetlik-Wieczorek, Dyrektor Marketingu Tip-Topol.
W tym roku odbędzie się pięć spotkań z klientami w ramach Tip-Topol Tour (we wrześniu i październiku). Po raz pierwszy będą to spotkania dwudniowe (piątek i sobota). Zmiana jest odpowiedzią na zapotrzebowanie klientów. Wielu z nich nie mogło uczestniczyć w spotkaniach organizowanych w środku tygodnia. Dwa dni dają w tym zakresie większe pole manewru.
– „Sprzęt będzie przywoził wielki i pojemny truck. Chcemy przyciągnąć klientów nie tylko poprzez atrakcje i konkursy z nagrodami – choć te oczywiście będą – ale przede wszystkim poprzez prezentację szerokości oferty. I to nie tylko dla serwisów wulkanizacyjnych, ale także mechanicznych i "fast-fitowych". – dodała Barbara Świetlik-Wieczorek.
Szczegóły akcji już wkrótce na łamach naszego portalu.
Jeszcze przed przyjęciem z okazji zakończenia promocji, które odbyło się w malowniczym dworku w podpoznańskim Iwnie, dziennikarze mogli zwiedzić magazyn, centrum szkoleniowe oraz fabrykę firmy Tip-Topol w Pobiedziskach. Relację z tej wizyty opublikujemy już wkrótce.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Stały klient, 17 kwietnia 2015, 8:55 0 0
No takie nagrody mogą być częściej ! Hasło też bardzo fajne ! Tiptopol nigdy mnie nie zawiódł.
Odpowiedz