Texa uruchomiła oficjalnie Serwis Wsparcia Technicznego Call Center w Polsce. W rzeczywistości działa on na rynku już od kilku lat i obejmuje wsparciem wszystkich użytkowników sprzętu TEXA posiadających aktualne wersje oprogramowań diagnostycznych.
Oficjalne otwarcie serwisu i promocja
Serwis został otwarty dla użytkowników testerów diagnostycznych TEXA w środowiskach CAR i TRUCK. Zdaniem Texy, wydłużony okres wdrożenia pozwolił na doskonałe przygotowanie operatorów oraz pełne dostosowanie wsparcia do oczekiwań warsztatów w Polsce. Zadaniem Call Center jest udzielanie informacji związanych z obsługą urządzeń oraz wsparcia podczas diagnostyki i naprawy pojazdów z grupy samochodów osobowych oraz ciężarowych.
Infolinia będzie dostępna w dni robocze w godzinach 8:30-16:30 pod numerem telefonu: 0048.12 617 05 17 (stawka zgodnie z cennikiem operatora) i obsługiwana jest w języku polskim. Logowanie do systemu odbywa się poprzez podanie indywidualnego kodu dostępu wygenerowanego w systemie Texa i dostarczonego wcześniej użytkownikom.
Infolinia oferuje kilka sposobów wsparcia w ramach Call Center. Może to być klasyczna rozmowa telefoniczna, kontakt mailowy z możliwością załączenia informacji graficznych oraz diagnostyka zdalna i zdalne wsparcie techniczne świadczone za pośrednictwem kanałów elektronicznych. Taki rodzaj usług łączy w sobie niskie koszty i szybki czas reakcji.
Warunkiem koniecznym do otrzymania wsparcia w ramach Serwisu wsparcia telefonicznego jest posiadanie wykupionej aktualizacji rocznej Texpack oraz posiadanie wykupionej usługi Tex@info, w skład której wchodzą następujące usługi:
- Call Center
- Biuletyny techniczne – kompletne procedury naprawcze i serwisowe
- Wyszukiwanie rozwiązań powered by Google – funkcja umożliwiająca sprawne przeszukiwanie bazy danych Texa w poszukiwaniu rozwiązań i procedur naprawczych
Uruchomieniu Serwisu Call Center towarzyszy promocja, która oferuje nieodpłatny dostęp do pakietu usług TEX@INFO, wymienionych powyżej, dla wszystkich posiadaczy aktywnego abonamentu TEXPACK CAR lub TRUCK. Więcej informacji można uzyskać dzwoniąc pod podany wyżej numer infolinii bądź kontaktując się z Działem Technicznym pod numerem telefonu 12/263 10 12.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 4 stycznia 2023, 13:14 0 -1
Żaden numer niedziałap
Odpowiedz