W praktyce warsztatowej bardzo często zdarzają się przypadki, gdy trzeba wykonać dodatkową naprawę, która nie została ustalona z klientem przy przyjęciu auta. Dodatkowa naprawa to większe koszty, a te są zawsze delikatnym tematem. W naszej ankiecie pytamy mechaników czy zawsze konsultują tego typu naprawy z klientami.
Każdy mechanik styka się z takimi sytuacjami na co dzień. Klient zleca standardową wymianę lub naprawę elementu A. To prosta i rutynowa czynność, dlatego po wstępnych oględzinach pojazdu zgadzamy się i ustalamy z klientem czas i orientacyjny koszt pobytu auta w warsztacie. Niestety, gdy bierzemy się do roboty zaczynają się schody. Podczas naprawy okazuje się, że kompletnie zużyty jest także element B, a może i nawet będzie trzeba naprawić element C. Klient dawno już odjechał załatwiać swoje sprawy. Co teraz?
Zachęcamy do udziału w naszej ankiecie oraz do pozostawiania komentarzy pod tym artykułem.
{uri:/ankietka/46}
Komentarze