Wykonane z tworzywa sztucznego korki spustowe oleju należy zawsze
wymieniać. Do odkręcenia i dokręcenia potrzebne jest specjalne narzędzie.
PRZYCZYNA
Zbyt mocne dokręcenie korka spustowego z tworzywa sztucznego może spowodować uszkodzenie gwintu. To z kolei może prowadzić do utraty szczelności.
ROZWIĄZANIE
Firmy Volkswagen, Audi, Seat i Skoda w różnych modelach zastosowały wykonane z tworzywa sztucznego korki spustowe oleju. Dlatego należy stosować odpowiednie narzędzie, co pozwoli uniknąć uszkodzenia podczas odkręcania i dokręcania korka.
Podczas dokręcania korka słyszalne jest kliknięcie w momencie, gdy znajdzie się we właściwej pozycji. Wypustka na korku oraz wpust na misce olejowej pozwalają zablokować korek we właściwej pozycji. Dzięki temu nie jest możliwe nadmierne dokręcenie.
Specjalna końcówka bitowa dostępna jest osobno (SWAG 30 98 1368) lub w zestawie (SWAG 30 98 1369).
Więcej informacji technicznych można znaleźć na stronie: partsfinder.bilsteingroup.com
Komentarze