Silniki 1.6 i 2.0 TDI – nowa konstrukcja napędu pomocniczego

8 stycznia 2025, 8:30

W silnikach 1.6 TDI oraz 2.0 TDI z wtryskiem typu Common Rail, montowanych w autach marek Audi, Seat, Skoda i Volkswagen, nie jest już instalowany elastyczny pasek wielorowkowy 6EPK1140 i dlatego też nie można bezpośrednio zamontować nowego paska o numerze 6EPK1070.

W poprzedniej wersji napęd pomocniczy odbywał się przy pomocy paska wielorowkowego oraz rolki kierunkowej (rys. 1). W celu poprawienia sposobu pracy producent zastosował nową konstrukcję napędu pomocniczego.

Zmieniona wersja zamiast elastycznego paska oraz rolki kierunkowej wykorzystuje nowy pasek wielorowkowy oraz napinacz (rysunek 2). Z tego powodu febi oprócz pojedynczych elementów oferuje również kompletny zestaw paska wielorowkowego (nr febi 40308), zawierający nowy pasek (nr febi 37533), napinacz paska (nr febi 27618) oraz śrubę mocującą. Numer części OE: 03L 903 137 T S1.

Więcej informacji technicznych można znaleźć na stronie: partsfinder.bilsteingroup.com

Opublikowane przez: Redakcja

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!