Październikowe szkolenia w Centrum Szkolenia Motoryzacji

3 października 2007, 0:00

Centrum Szkolenia Motoryzacji zaprasza w październiku na następujące szkolenia:
1. Układy przeciwpoślizgowe ABS/ASR

2. Elektroniczne sterowanie wtryskiem paliwa w silnikach Diesla
3. Systemy Common Rail
4. Systemy wtryskowe silników benzynowych
5. Motomarketing

Szczegóły dotyczące szkoleń:

1. Układy przeciwpoślizgowe ABS/ASR

Termin szkolenia: 09-10.10.2007
– Funkcje oraz zasada działania systemów ABS/ASR Bosch, ITT Teves;
– Elementy składowe układów – czujniki prędkości kół, pompy, elektrozawory, elektroniczne zespoły sterujące, fazy pracy układu hydraulicznego;
– Warsztatowe metody weryfikacji części i podzespołów oraz diagnostyka systemów z wykorzystaniem KTS 520.

Wykładowcy: mgr inż. Ryszard Regulski
inż. Ryszard Kędzia

Czas trwania: 2 dni.
Liczba godzin: 16
Godziny zajęć: 9.00 do 17.00
Cena: 450 zł. Przedpłata: 250 zł

2. Elektroniczne sterowanie wtryskiem paliwa w silnikach Diesla
Termin szkolenia: 16-17.10.2007
– Budowa i funkcjonowanie pomp rotacyjnych Bosch VE-M, VP, VR, Lucas EPIC, DPS i innych
– Warsztatowe metody weryfikacji podzespołów systemów EDC,oraz Common Rail firm Bosch i Delphi

– Sterowanie początkiem wtrysku, wielkością dawki paliwa; recyrkulacją spalin, ciśnieniem doładowania

Wykładowcy: mgr inż. Wojciech Pankiewicz
mgr inż. Jarosław Olbrycht
Czas trwania: 2 dni.
Liczba godzin: 24
Godziny zajęć: 9.00 do 17.00
Cena: 400 zł. Przedpłata: 200 zł

3. Systemy Common Rail – parametry systemów i ich diagnostyka

Termin szkolenia: 18-19.10.2007
– Budowa i funkcjonowanie pomp rotacyjnych Bosch VR, metody i możliwości sprawdzeń;
– Warsztatowe metody weryfikacji podzespołów systemów Common Rail, firm Delphi i Siemens;
– Budowa, działanie i parametry wtryskiwaczy różnych systemów Common Rail;
– Systemy Common Rail – parametry systemów i ich diagnostyka.

Wykładowca: inż. Ryszard Kędzia

Czas trwania: 2 dni.
Liczba godzin: 24
Godziny zajęć: 9.00 do 17.00
Cena: 400 zł. Przedpłata: 200 zł

4. Systemy wtryskowe silników benzynowych
Termin szkolenia: 22-26.10.2007
Elektroniczne układy zapłonowe:

– elementy układu zapłonowego: sterowniki, moduły zapłonu, świece, przewody, cewki zapłonowe, czujniki położenia wału korbowego – indukcyjne, impulsowe;
– metodyka diagnostyki układu zapłonowego.

Benzynowe systemy wtryskowe:
– budowa i działanie podstawowych systemów wtryskowych benzyny, ich czujniki i podzespoły wykonawcze, parametry i diagnostyka systemów;
– składniki emisji spalin, budowa i działanie katalizatorów i sond Lambda,
Podstawowa dokumentacja warsztatowa
– dokumentacja firmy Autodata,

– prezentacja możliwości współczesnego oprogramowania na CD-ROM.

Wykładowcy: dr inż. Karol Bednarek
mgr inż. Ryszard Regulski
mgr inż. Jarosław Olbrycht
inż. Ryszard Kędzia
Czas trwania: 5 dni.
Liczba godzin: 40
Godziny zajęć: 9.00 do 17.00

Cena: 1.200 zł. Przedpłata: 500 zł

5. Motomarketing
Termin szkolenia: 24-25.10.2007
„Prosty i skuteczny marketing warsztatu” – szkolenie z marketingu lokalnego – cz.1:
– Specyfika usług i jej konsekwencje dla działalności serwisu
– Do kogo kierować swoje usługi – segmentacja klientów
– Po co i jak wyróżnić się wśród konkurencji

– Jak konstruować i komunikować cenę usługi
– Jakie narzędzia komunikacji marketingowej są najlepsze dla serwisu
– Rola promocji sprzedaży
– Merchandising – ekspozycja produktów i tworzenie atmosfery zakupów
– Dlaczego sprzedaż osobista jest tak ważna oraz dostosowanie oferty do konkretnego klienta
– Jak tworzyć reklamę serwisu – elementy pożądane i niekorzystne w reklamie

„Prosty i skuteczny marketing warsztatu” – szkolenie z marketingu lokalnego – cz.2:

– Marketing partnerski zamiast prostej sprzedaży usług – narzędzia lojalnościowe
– Podstawowe strategie dla serwisu samochodowego
– Konstruowanie oferty serwisu oraz produkty dodatkowe w działaniach warsztatu
– Tajemnice marketingu bezpośredniego, mailing oraz inne narzędzia
– Elementy public relations
– Marketingowa jakość usług – obsługa klienta, procesy
– Rola i sposób konstruowania standardów obsługi
– Ludzie w usługach – marketing wewnętrzny

Wykładowca: mgr Maciej Matczak
Czas trwania: 2 dni.
Liczba godzin: 14
Cena: 500 zł. Przedpłata: 250 zł

Kontakt telefoniczny:
nr tel.: (061) 872 68 85
nr tel.: (061) 870 57 22

 

Opublikowane przez: Redakcja

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!