Komunikacja marketingowa i PR na rynku B2B – szkolenie

, 3 stycznia 2007, 0:00

Firma Akademia Menedżera zaprasza na szkolenie „Komunikacja marketingowa i public relations na rynku B2B”.

Szkolenie adresowane jest do osób odpowiedzialnych za politykę i strategię komunikacji w przedsiębiorstwach działających na rynku business-to-business oraz do osób, które zajmują się organizacją udziału w targach i odpowiadają za stoisko targowe.

Opis szkolenia
Właściwa komunikacja firmy z otoczeniem pozwala na zbudowanie pozytywnego wizerunku w oczach uczestników rynku. Określenie „właściwa” dotyczy zarówno rodzaju stosowanych narzędzi, jak i sposobu ich stosowania. O ile na rynku dóbr konsumpcyjnych największe znaczenie ma komunikacja masowa, o tyle klienci na rynku instytucjonalnym oczekują od swoich partnerów przede wszystkim komunikacji zindywidualizowanej.

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak należy planować komunikację marketingową firmy w odniesieniu do różnych podmiotów rynkowych.
Szkolenie ma charakter warsztatowo – dyskusyjny i prowadzone będzie w formie wykładu oraz dyskusji moderowanej. Podsumowaniem poszczególnych bloków szkolenia jest wspólna analiza praktycznych przykładów. Rozwiązując zadania uczestnicy będą mogli sprawdzić pozyskane umiejętności.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu
Przygotowanie skutecznej i efektywnej komunikacji marketingowej na rynku B2B jest istotnym wyzwaniem. Reguły, które sprawdzają się na rynkach konsumpcyjnych nie mają w większości zastosowania na rynkach instytucjonalnych. Szkolenie dostosowane jest do specyfiki firm działających na tego typu rynkach. Wśród instrumentów komunikacji marketingowej ważne miejsce zajmują targi i wydarzenia marketingowe. Firmy przeznaczają na nie znaczną część swoich budżetów marketingowych. W trakcie ćwiczeń uczestnicy szkolenia przygotują i poprawnie zaplanują taką komunikację oraz dowiedzą się jak mierzyć skuteczność działań komunikacyjnych.

Cele szkolenia
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu:
– skutecznego planowania komunikacji z rynkiem,
– organizowania wydarzeń marketingowych,
– planowania i realizacji udziału w targach,
– określania skuteczności i efektywności komunikacji.

Prowadzący:

dr Piotr Kwiatek, ABC Akademia
Marek Zieliński

Miejsce
Szkolenie odbędzie się w Centrum Finansowym Puławska, na ul. Puławska 15 w Warszawie (10-15 min od Dworca Centralnego).

Koszt
Zgłoszenie udziału do 15 stycznia 2007 r. – 1190 zł + 22% VAT (1451,80 zł)

Zgłoszenie udziału po 15 stycznia 2007 r. – 1390 zł + 22% VAT (1695,80 zł)

Przy zgłoszeniu dwóch osób na szkolenie uczestnictwo dla trzeciej osoby jest bezpłatne.
Liczba miejsc jest ograniczona.

Ostateczny termin zgłoszenia udziału w szkoleniu mija 24 stycznia 2007 r.

Formularz zgłoszeniowy http://www.akademiamenedzera.pl/p_images/pliki/d75f38ef00.doc

 

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!