Techniki skutecznej sprzedaży – szkolenia

, 8 listopada 2006, 0:00

Firma CTS Sikorski zaprasza w grudniu na szkolenia z zakresu Techniki skutecznej sprzedaży. Szkolenia dotyczą następujących zagadnień:
Szkolenie I. Skuteczny handlowiec
Szkolenie II. Jak bronić ceny i realizować sprzedaż z wyższą marżą
Szkolenie III. Sztuka rozmowy przez telefon – jak obsługiwać klienta i sprzedawać skutecznie
Szczegóły poniżej.

Szkolenie I. Skuteczny handlowiec
Szkolenie przeznaczone jest dla handlowców, przedstawicieli handlowych oraz pracowników mających bezpośredni kontakt z klientem. W gospodarce rynkowej nie sposób przecenić roli handlowca. Już nie ma problemu z wyprodukowaniem nawet technologicznie zaawansowanego artykułu, wykonaniem najbardziej skomplikowanej usługi – problem jedynie w tym, aby to sprzedać. Na tym szkoleniu pokażemy jak sprzedawać skutecznie.


Cele szkolenia:
– wzrost sprzedaży
– rozwinięcie u uczestników umiejętności profesjonalnego prowadzenia rozmowy handlowej
– poznanie technik efektywnego przygotowania się do rozmów z klientem
– praktyczne ćwiczenia skutecznej komunikacji z klientem: przed, w trakcie i po transakcji handlowej


Program:
Doskonałe przygotowanie – podstawa sukcesu w sprzedaży
Ćwiczenia praktyczne: jak przygotować skuteczną i interesującą prezentację
Siła komunikacji werbalnej i niewerbalnej – jak z tego korzystać
Indywidualne podejście do klienta – co to znaczy i jak to robić
Uzasadnienie ceny – nie ma się czego bać
Jak kontrolować rozmowę i nie dać się zepchnąć do defensywy
Etapy wizyty handlowej:
– jak się umawiać
– pierwsze wrażenie
– badanie potrzeb i dobieranie sposobu argumentacji
– prezentacja
– radzenie sobie z zastrzeżeniami klienta
– zamknięcie
Reklamacje jako cenne źródło informacji – jak je traktować i jak je załatwiać
Obsługa po-sprzedażowa – utrzymanie kontaktu z klientem

Metody:
wykład i prezentacja multimedialna
ćwiczenia indywidualne i grupowe
analiza przypadków
odgrywanie ról
symulacja i ćwiczenia praktyczne


Termin szkolenia: 13.12.2006 r. godz. 10.00 – 16.00,
Miejsce szkolenia: Warszawa, sala wykładowa hotelu Reytan ul. Reytana 6
Ilość miejsc ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.
Wykładowca: mgr Andrzej Sikorski
Koszt: 560 zł + VAT obejmuje: wykłady, materiały szkoleniowe, kawa / herbata, certyfikat ukończenia szkolenia.

Formularz zgłoszeniowy: http://www.edukacja2001.com.pl/index.html?id=2&idw=53



Szkolenie II. Jak bronić ceny i realizować sprzedaż z wyższą marżą
Wielu a nawet bardzo wielu handlowców uważa, że największą przeszkodą w uzyskiwaniu lepszych wyników sprzedażowych jest cena oferowanego przez nich towaru. „Gdyby był tańszy” … to tylko wymówka. Zgodnie z badaniami cena decyduje jedynie w 15% przy podejmowaniu decyzji o zakupie, więc handlowcy muszą się trochę przyłożyć, pomożemy im.


Program:
1. Wstęp – czy wiesz czym się kierują ludzie dokonując zakupu?
– cena jako główny motyw to mit!
2. Motywy zakupu i typy klientów
– badanie potrzeb i dobieranie sposobów argumentacji (ćwiczenie 1)
– indywidualne podejście do klienta (ćwiczenia 2)
– sztuka prezentacji (ćwiczenie 3)
– mowa ciała
3. Sześć głównych sposobów uzasadniania ceny
– ćwiczenie 4
4. Rozmowa handlowa – pokonywanie zastrzeżeń klienta
– ćwiczenie 5
5. Stres i sposoby jego opanowania
– ćwiczenie 6

Termin szkolenia: 20.12.2006 r. godz. 10.00 – 16.00,


Miejsce szkolenia: Warszawa, sala wykładowa Zefir, Centrum Finansowe Puławska, ul. Puławska 15
Ilość miejsc ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.


Wykładowca: mgr Andrzej Sikorski


Koszt: 560 zł + VAT obejmuje: wykłady, materiały szkoleniowe, kawa / herbata, certyfikat ukończenia szkolenia.


Formularz zgłoszeniowy: http://www.edukacja2001.com.pl/index.html?id=2&idw=66


Szkolenie III. Sztuka rozmowy przez telefon – jak obsługiwać klienta i sprzedawać skutecznie
Telefon to podstawowe narzędzie w kontakcie z klientem. Kto ma opanowane techniki rozmowy telefonicznej do perfekcji ten ma przewagę nad konkurencją. Klientów pozyskuje się lub traci między drugim a trzecim sygnałem nieodbieranego telefonu, kiedy każe im się czekać przy słuchawce, przełącza w nieskończoność … . Sposób prowadzenia interesów przez telefon może doprowadzić firmę do rozkwitu lub do upadku.

Cel:
– praktyczne ćwiczenie podstawowych kanonów obsługi klienta przez telefon,
– ćwiczenie technik służących: analizie potrzeb klienta, adekwatnej prezentacji oferty,
– radzeniu sobie z zastrzeżeniami klienta,
– celnym zamykaniu transakcji
– podniesienie efektywności sprzedaży przy jednoczesnej promocji firmy


Metody:
– szkolenia są przeprowadzane z zastosowaniem technik interaktywnych. Umożliwiają one aktywne nabywanie nowych wiadomości i umiejętności, jednoczesne włączanie ich na bieżąco w system posiadanej wiedzy i doświadczeń. Zastosowanie metod interaktywnych, wymagających osobistego kontaktu między członkami grupy stwarza również optymalne warunki dla rozwinięcia w uczestnikach poczucia zaangażowania i otwartości.
Zajęcia prowadzone są z wykorzystaniem rzutnika multimedialnego.

Program:
1. Specyfika rozmowy telefonicznej.
2. Odpowiadanie na telefony – pierwsze wrażenie.
3. Nawiązywanie połączeń – jak to robić profesjonalnie i bezstresowo.
4. Podstawy telemarketingu – czyli jak sprzedawać skutecznie przez telefon.
5. Najczęściej popełniane błędy w rozmowie telefonicznej.
6. Sztuka kierowania rozmową i aktywne słuchanie.
7. Techniki „manipulacji” przez telefon.
8. Załatwianie reklamacji – zdenerwowany klient.
9. Windykacja należności przez telefon.
8. Ćwiczenia, ćwiczenia, ćwiczenia!


Termin szkolenia: 12.12.2006 r. godz. 10.00 – 16.00 .

Miejsce szkolenia: sala konferencyjna hotelu Reytan Warszawa, ul. Reytana 6


Wykładowca: mgr Andrzej Sikorski


Koszt: 490 zł + VAT obejmuje: wykłady, materiały szkoleniowe, kawa / herbata


Formularz zgłoszeniowy: http://www.edukacja2001.com.pl/index.html?id=2&idw=52


 


Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!