Szkolenia dla warsztatów we wrześniu

, 7 września 2005, 0:00

PIM – Consulting zaprasza do udziału w szkoleniu:
„Jak prowadzić prosty i skuteczny lokalny marketing warsztatu? Jak utrzymać klienta? Jak się promować?”
Aby sprostać rosnącej konkurencji na rynku napraw samochodów, warsztaty muszą realizować własne, lokalne skuteczne akcje marketingowe, stosować coraz lepsze metody i systemy komunikacji z klientem. Z pewnością do pełnej realizacji takich zadań nie wystarczą centralne działania marketingowe prowadzone przez sieci importerskie czy sieci warsztatowe. Każdy warsztat autoryzowany, sieciowy czy niezależny musi prowadzić dodatkowo własną, lokalną politykę marketingową. Praktyczna wiedza, którą można bezpośrednio wykorzystać w takim działaniu musi być oparta na doświadczeniu i solidnych podstawach opisujących praktyczne zjawiska rynkowe. Na takie zapotrzebowanie odpowiada szkolenie organizowane przez PIM – Consulting.


Termin szkolenia: 28 i 29 wrzesień 2005

Miejsce szkolenia: ul. Grażyny 13, Warszawa (Mokotów)


Liczba uczestników: max 20


Koszt szkolenia:
790 PLN od osoby
690 PLN od osoby w przypadku wysłania drugiego zgłoszenia z tej samej firmy
650 PLN od osoby dla członków Polskiej Izby Motoryzacji


Szkolenie prowadzi: pan Maciej Matczak- specjalista do spraw marketingu usług warsztatowych
Więcej informacji: www.pim.pl

Program szkolenia:


1. Przykazania marketingu usług
a. specyficzne cechy usług – ABC marketingu
b. strategie rynkowe możliwe do wyboru przez serwis
c. podział klientów warsztatu – po co i jak najlepiej to zrobić

2. Co serwis naprawdę oferuje klientom
a. usługi i produkty podstawowe warsztatu a usługi dodatkowe – ich rodzaje i prawdziwe znaczenie
b. właściwe usytuowanie się na rynku wśród konkurentów
c. obrona ceny usługi: korzyści z usługi, ceny ryczałtowe, rabaty i bonusy, progi cenowe, różne stawki robocizny – ćwiczenia praktyczne


3. Lojalność klienta
a. Jak uczynić klienta lojalnym – co to jest marketing partnerski
b. budowa całościowego programu lojalnościowego warsztatu – ćwiczenia praktyczne

4. Promocja warsztatu
a.
jak zaprojektować i skontrolować akcję promocyjną
b. marketing bezpośredni – jak i kiedy robić mailingi i co należy wiedzieć o zawartości oraz aktualizowaniu bazy danych klientów serwisu
c. reklama – czy warto? – specyfika reklamy usług
d. public relations (PR) – czy warto?
e. sprzedaż usług dodatkowych w momencie wizyty klienta w serwisie

5. Personel – gwarant powodzenia działań marketingowych
a. role pracownika Biura Obsługi Klienta, motywacja i demotywacja
b. marketing i PR wewnętrzne
c. marketingowa jakość obsługi
d. prawdziwe znaczenie standardów obsługi klienta

Zgłoszenie na szkolenie dostępne jest na stronie: http://www.pim.pl/szkolenia/szkolenia_lmw.htm

Komentarze

Brak komentarzy