Jest to innowacyjne opracowanie przygotowane w oparciu o badania jakościowe a nie ilościowe. Raport powstał na bazie informacji zebranych podczas realizacji zogniskowanych wywiadów grupowych (tzw. FGI, czyli Focus Group Interview). Łącznie przeprowadzono cztery badania z przedstawicielami warsztatów (właścicielami lub pracownikami), z uwzględnieniem specjalizacji warsztatu tj. w podziale na specjalizację napraw samochodów osobowych. W badaniu wzięły udział warsztaty niezrzeszone oraz zrzeszone w sieciach dystrybutorów i producentów.
Raport opisuje problemy i potrzeby warsztatów zajmujących się naprawami samochodów osobowych z uwzględnieniem ich specyfiki, wskazuje, jakie działania można podjąć, aby poprawić współpracę z dystrybutorami i pomóc warsztatowcom w funkcjonowaniu na rynku.
Pobierz broszurę informacyjną o raporcie – kliknij tutaj.
Szczegółowe informacje:
Alfred Franke
e-mail: alfred@motofocus.pl
tel.: +48 227 738 774
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 16 października 2014, 13:08 0 0
Świetny raport, gdyby nie Focus Group Interview nic bym z niego nie wiedział.
Odpowiedz