Menu
Infomracje Części Technika Po godzinach
30.04 Problem z odpaleniem silnika w samochodzie Opel Astra K 30.04 Senat zajął się badaniami technicznymi pojazdów. Czy zmiany w przeglądach zajdą już wkrótce? 30.04 Problem uszkodzonej tarczy sprzęgłowej w silnikach 3.0 HDi [FILM] 29.04 Chcesz przetestować auto elektryczne? Już wkrótce EV Experience w Modlinie. 29.04 Klonowanie numerów VIN coraz bardziej popularne! Jak się przed tym zabezpieczyć?

Continental

Nowa opona naczepowa Continental

Continental Truck Tyres Europe ogłosił premierę swojej nowej opony dla szybko rozwijającego się segmentu naczep typu mega. Opona 445/45 R 19.5 HTL1 oferuje klientom flotowym korzyści w postaci oszczędności paliwa, zwiększenia maksymalnych przebiegów opon, a także powiększenia możliwości załadunkowych. Wzrost użytku w segmencie naczep typu mega przewidywany jest na 10% rocznie w latach 2006-2010, wraz […]

Nowoczesne systemy bezpieczeństwa potrzebują nowoczesnych płynów hamulcowych

Z płynem hamulcowym ATE SL.6 – optymalna reakcja ESP Elektroniczne systemy takie jak elektroniczny program stabilizacji ( ESP) pomagają chronić życie. W krytycznych sytuacjach ESP wyhamowuje poszczególne koła, aby w ten sposób ustabilizować pojazd. Optymalną zdolność reakcji ESP zapewnia nowoczesny, niskowiskozyjny oryginalny ATE SL 6 płyn hamulcowy, znajdujący się w ofercie Continental Teves – specjalisty […]

Nowy Bentley Continental GT z zespołami łożyskowymi firmy SKF

Bentley Continental GT posiada na przedniej osi zoptymalizowane zespoły łożyskowe firmy SKF. Continental GT to samochód poruszający się na 19- lub 20-calowych kołach, posiadający przednie tarcze hamulcowe o średnicy 405 mm, rozwijający prędkość maksymalną 318 km/h i ważący 2,4 tony. Zaprojektowanie łożysk kół do takiego pojazdu stanowiło więc ogromne wyzwanie. Pomoc w zapewnieniu optymalnej pracy […]

BMW stawia na technologię Continental

Najnowsze modele BMW M5 sedan oraz M6 coupe, zostały wyposażone w zaawansowany system hamulcowy Continental Automotive MK60 E5. Aby wzmocnić dynamikę jakości jazdy aut o pojemności 507 koni mechanicznych, BMW wyposażyło swoje modele w opony ContiSportContact 2. Natomiast wentylator chłodnicy oraz przewody wodne i membrany z ContiTech zapewniają 10-cylindrowemu silnikowi wysokie osiągi oraz niezawodną pracę […]

Urządzenie Monty 3550 w Orion Poland Sp. z o.o.

Orion Poland Sp. z o.o. wprowadził kolejną nowość firmy Hofmann W-T, na rynku obsługi opon. Tym razem jest to urządzenie do montażu i demontażu opon Monty 3550, które uzyskało Certyfikat firmy Continental. Monty 3350 ma duże możliwości techniczne, a wyposażenie standardowe to: – pełen automat z kolumną odchylaną do tyłu i jej powrotem sterowaną pneumatycznie […]

Adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne

Rozwój technologii materiałowej i nieustanne podwyższanie parametrów technicznych miechów powodują, że producenci samochodów osobowych coraz śmielej korzystają z zawieszeń czysto pneumatycznych. Układy hydrauliczno-pneumatyczne popularne są od dawna., gdyż już w roku 1955 Citroen wprowadził je do modelu DS. Rozwiązanie to, z licznymi modyfikacjami, stosowane jest przez tego producenta do dzisiaj. Obecnie jednak w resorowaniu europejskich […]

Nowa opona zimowa Continental

Na sezon zimowy 2005/2006 koncern Continental przygotował nowość – oponę ContiWinterContact TS 800. Jest to następczyni uznanej na rynku, nagradzanej w specjalistycznych testach opony Continental TS 780 zwanej „miodową” przeznaczonej do aut małych i średnich. To co wyróżnia nową oponę to przede wszystkim asymetrycznie ustawione sekcje bloków bieżnika zwiększające kierunkową sztywność opony co powoduje zdecydowanie […]

Technologia Zero Pressure Michelin w europejskich samochodach

Po raz pierwszy w Europie w BMW serii 1 zastosowano technologię Michelin ZP (Zero Pressure). Michelin z systemem ZP to opona wyposażona we wzmocnienia boczne, które w przypadku utraty ciśnienia powietrza gwarantują kontynuowanie jazdy na odcinku do 80 km z prędkością do 80 km/h. Budowa opony Michelin z systemem ZP oparta jest na standardowej technologii […]

ATE PowerPad – nowe klocki Continental Teves

W ostatnim czasie firma Continental Teves wprowadziła do oferty klocki hamulcowe ATE PowerPad. Klocki te gwarantują wysoką siłę hamowania, przy jednoczesnej redukcji emisji hałasu. ATE PowerPad z polakierowanymi na czerwono korpusami klocków stanowią uzupełnienie tarczy hamulcowej ATE PowerDisc. Zostały stworzone z myślą o kierowcach będących zwolennikami sportowej jazdy oraz tuningu. Klocki hamulcowe ATE PowerPad to: […]

Klocki Rixenberg – Continental Teves

Klocki hamulcowe Rixenberg, to popularna marka klocków produkowana, przez firmę Continental Teves. Klocki te są objęte normą ECE-R 90. Firma FHU Górecki wprowadziła do swojej oferty nową markę klocków – Rixenberg. Oferta obejmuje około 200 numerów referencyjnych do popularnych marek samochodów, między innymi: Alfa Romeo, Fiat, Audi, Daewoo, Seat, Skoda, Renault, Peugeot, Opel. Więcej informacji […]

Continental to niemiecki koncern motoryzacyjny z historią sięgającą roku 1871. Firma słynie głównie z produkcji opon do samochodów osobowych, ciężarowych i użytkowych, ale w swoim portfolio ma także wiele innych produktów, w tym innowacyjne systemy elektroniczne, układy napędowe czy elementy wnętrza pojazdów konstruowane na potrzeby producentów samochodów. Szerokie portfolio produktów Continental jest dostępne także na rynku wtórnym części zamiennych. Firma zatrudnia ponad 200 tysięcy osób w ponad 50 krajach świata. Continental posiada silną pozycję na rynku opon klasy premium, jednak posiada także kilka marek własnych ogumienia, reprezentujących klasę średnią i budżetową. Więcej informacji na temat firmy Continental i jej produktów można znaleźć w powyższych artykułach.