Continental
Jesienią 2006r. Continental wprowadzi na polski rynek nowe opony zimowe, do coraz popularniejszych samochodów 4×4 klasy SUV, z asymetrycznym wzorem bieżnika o nazwie – ContiCrossContact Winter. W pracach konstrukcyjnych tych opon skupiono się na osiągnięciu trzech celów: bezpiecznej charakterystyce jazdy w trudnych, zimowych warunkach drogowych, pewnym prowadzeniu na suchej nawierzchni i optymalnym zabezpieczeniu przed aquaplaningiem. […]
Firma Inter Cars S.A. zaprasza do wzięcia udziału w nowej promocji cenowej opon letnich do samochodów osobowych i dostawczych następujących marek: Barum, Bridgestone, Continental, Dunlop, Firestone, Fulda, Goodyear, Kleber, Kormoran, Mabor, Michelin oraz Pirelli. Promocja dotyczy tylko wybranych indexów. Więcej informacji można uzyskać w filiach Inter Cars S.A. oraz na naszej stronie internetowej: http://www.intercars.com.pl/?id=48&&news=4331&kat_nazwa=PROM&lang=PL
Nowe opony ContiSportContact 3 – lepsza przyczepność podczas jazdy i hamowania Kolejny raz skrócona droga hamowania, lepsza przyczepność oraz asymetryczny wzór bieżnika podkreślający sportowe atuty samochodu – takie właściwości zapewniają najnowsze opony ContiSportContact 3. CSC 3 są udoskonaleniem opon ContiSportContact 2: droga hamowania na suchej i mokrej nawierzchni została skrócona o pięć procent, zabezpieczenie przed […]
Continental Truck Tyres Europe ogłosił premierę swojej nowej opony dla szybko rozwijającego się segmentu naczep typu mega. Opona 445/45 R 19.5 HTL1 oferuje klientom flotowym korzyści w postaci oszczędności paliwa, zwiększenia maksymalnych przebiegów opon, a także powiększenia możliwości załadunkowych. Wzrost użytku w segmencie naczep typu mega przewidywany jest na 10% rocznie w latach 2006-2010, wraz […]
Z płynem hamulcowym ATE SL.6 – optymalna reakcja ESP Elektroniczne systemy takie jak elektroniczny program stabilizacji ( ESP) pomagają chronić życie. W krytycznych sytuacjach ESP wyhamowuje poszczególne koła, aby w ten sposób ustabilizować pojazd. Optymalną zdolność reakcji ESP zapewnia nowoczesny, niskowiskozyjny oryginalny ATE SL 6 płyn hamulcowy, znajdujący się w ofercie Continental Teves – specjalisty […]
Bentley Continental GT posiada na przedniej osi zoptymalizowane zespoły łożyskowe firmy SKF. Continental GT to samochód poruszający się na 19- lub 20-calowych kołach, posiadający przednie tarcze hamulcowe o średnicy 405 mm, rozwijający prędkość maksymalną 318 km/h i ważący 2,4 tony. Zaprojektowanie łożysk kół do takiego pojazdu stanowiło więc ogromne wyzwanie. Pomoc w zapewnieniu optymalnej pracy […]
Najnowsze modele BMW M5 sedan oraz M6 coupe, zostały wyposażone w zaawansowany system hamulcowy Continental Automotive MK60 E5. Aby wzmocnić dynamikę jakości jazdy aut o pojemności 507 koni mechanicznych, BMW wyposażyło swoje modele w opony ContiSportContact 2. Natomiast wentylator chłodnicy oraz przewody wodne i membrany z ContiTech zapewniają 10-cylindrowemu silnikowi wysokie osiągi oraz niezawodną pracę […]
Orion Poland Sp. z o.o. wprowadził kolejną nowość firmy Hofmann W-T, na rynku obsługi opon. Tym razem jest to urządzenie do montażu i demontażu opon Monty 3550, które uzyskało Certyfikat firmy Continental. Monty 3350 ma duże możliwości techniczne, a wyposażenie standardowe to: – pełen automat z kolumną odchylaną do tyłu i jej powrotem sterowaną pneumatycznie […]
Rozwój technologii materiałowej i nieustanne podwyższanie parametrów technicznych miechów powodują, że producenci samochodów osobowych coraz śmielej korzystają z zawieszeń czysto pneumatycznych. Układy hydrauliczno-pneumatyczne popularne są od dawna., gdyż już w roku 1955 Citroen wprowadził je do modelu DS. Rozwiązanie to, z licznymi modyfikacjami, stosowane jest przez tego producenta do dzisiaj. Obecnie jednak w resorowaniu europejskich […]
Na sezon zimowy 2005/2006 koncern Continental przygotował nowość – oponę ContiWinterContact TS 800. Jest to następczyni uznanej na rynku, nagradzanej w specjalistycznych testach opony Continental TS 780 zwanej „miodową” przeznaczonej do aut małych i średnich. To co wyróżnia nową oponę to przede wszystkim asymetrycznie ustawione sekcje bloków bieżnika zwiększające kierunkową sztywność opony co powoduje zdecydowanie […]