Menu

AD Polska

Wiemy, gdzie pracuje Supermechanik AD 2016

Po czterech etapach zaciętej rywalizacji zakończył się konkurs Supermechanik AD 2016. Wzięło w nim udział ponad 2 tysiące śmiałków. Najlepszym okazał się Łukasz Szostakiewicz, reprezentujący serwis „Auto Naprawa” z Włodawy. Na początku kwietnia wystartowała 1. edycja konkursu „Supermechanik AD” zorganizowana przez firmę AD Polska. Mogli w niej wziąć udział pracownicy firm i warsztatów współpracujących z […]

Stu mechaników powalczy o Opla

W połowie lipca zakończył się pierwszy etap konkursu Supermechanik AD. Do finału zakwalifikowało się stu uczestników, którzy najlepiej odpowiedzieli na 40 wylosowanych pytań z zakresu mechaniki, elektryki i eksploatacji pojazdów. Na początku kwietnia firma AD Polska rozpoczęła konkurs Supermechanik AD. Uczestnicy, za pośrednictwem platformy internetowej mieli do rozwiązania test z wiedzy teoretycznej. Najlepszy z uczestników […]

Sprzęgła i pompy wody Aisin w AD Polska

Z sześciu linii produktowych Aisin dwie trafiły właśnie do oferty AD Polska. Są to sprzęgła oraz pompy wody. Wśród tych pierwszych wyróżnić można kompletne zestawy składające się z tarczy, docisku i łożyska oraz koła dwumasowego. W sprzęgłach Aisin zastosowano technologię tłumienia wibracji (NVR – Noise Vibration Reduction). W ciągłej dostępności w AD Polska znajduje się ponad […]

Dystrybutorzy części w mediach społecznościowych – sprawdzamy jak im idzie

Niemal równo dwa lata temu pokusiliśmy się o sprawdzenie, jak radzą sobie firmy z branży części motoryzacyjnych w mediach społecznościowych. Zwracaliśmy wówczas uwagę na fakt, że szukanie tego typu kontaktu z klientem to już niemal konieczność. Większość firm poczyniła od tego czasu znaczny postęp w dziedzinie „social media”. Według aktualnych badań Megapanel PBI/Gemius, najpopularniejszy portal […]

Nadal masz szansę zostać Supermechanikiem AD

Zbliża się półmetek pierwszego etapu konkursu „Supermechanik AD 2016”. Wciąż jednak można do niego przystąpić i zostać zwycięzcą! „Supermechanik AD” to konkurs, który organizuje firma AD Polska. Każda osoba biorąca w nim udział może sprawdzić swoją wiedzę z zakresu szeroko rozumianej mechaniki i elektromechaniki samochodowej. Nie ma przy tym znaczenia, kto i na jakim stanowisku […]

Nowa koncepcja sieci serwisowej na polskim rynku

Jakiś czas temu informowaliśmy o wprowadzeniu przez firmę AD Polska do swojej oferty turbosprężarek Turbos Hoet. To nie koniec działań związanych z tym asortymentem. AD wprowadza na rynek polski koncepcję sieci serwisowej, specjalizującej się w wymianach turbosprężarek. Turbos Hoet to belgijska firma, która zajmuje się fabryczną regeneracją turbosprężarek. Obecnie pod marką Turbos Hoet dostępnych jest […]

Dostawca Preferowany – już po raz piąty w AD Polska

Na inauguracji tegorocznej edycji programu Dostawca Preferowany spotkali się przedstawiciele producentów części zaangażowani w program oraz pracownicy AD Polska. Dwie nowe grupy produktowe w programie to termostaty i akcesoria. Do grona Dostawców Preferowanych dołączyły kolejne firmy. – „Konferencja jest tylko częścią całego programu. To forum, na którym nasi pracownicy mogą usłyszeć więcej o tym co […]

Części do silników i inne nowości w AD Polska

W ostatnim czasie do oferty sieci AD Polska wprowadzono m.in. części do jednostek napędowych samochodów osobowych i lekkich dostawczych. Pierwszą nowością są zawory silnikowe i ich prowadnice marki AE należącej do Federal Mogul. „Od ręki” w każdym magazynie dostępnych jest 300 najpopularniejszych referencji, zaś cała oferta liczy ponad 1500 pozycji. Kolejne dwie nowości to turbosprężarki […]

Wiele nowych referencji Monroe i Optimal w ofercie AD Polska

Ze 100 do 500 zwiększyła się liczba referencji amortyzatorów Monroe, dostępnych w AD Polska. Ofertę wzbogaciło także około 640 nowych referencji części układu zawieszenia firmy Optimal. Klienci zamawiający produkty z logo Monroe nie będą musieli już czekać na dostarczenie ich z centrów logistycznych AD Polska we Wrocławiu, Krakowie lub Dębicy, ponieważ najpopularniejsze referencje będą teraz […]

„Nowe filie zapewnią lepszą penetrację rynku” – wywiad z prezesem zarządu AD Polska

O zmianach w firmie AD Polska, nowych filiach oraz planach na przyszłość opowiada Piotr Stopczyk – prezes zarządu AD Polska. Jak oceni Pan działalność firmy w 2015 roku? Miniony rok składał się z dwóch całkiem różnych okresów. Pierwsza połowa to pełen optymizmu czas rosnącej sprzedaży. Właściwie nieco słabszy był tylko biznes oponiarski. Brak prawdziwej zimy […]