Marka Ruville ma nowego właściciela. Schaeffler odsprzedał znak towarowy.

25 sierpnia 2021, 11:54

Spółka Industrie Saleri Italo ogłosiła nabycie praw do globalnego znaku towarowego marki Ruville, będącej własnością jej partnera biznesowego – firmy Schaeffler.

Siedziba Saleri Italo S.p.A.

Transakcja jest połączona z przejęciem firmy C.D.C. S.r.l. – włoskiego producenta części samochodowych do silników i podwozi z siedzibą we Florencji, działającego na motoryzacyjnym rynku wtórnym.

Logo Ruville

Założona w 1942 r. firma Industrie Saleri Italo S.p.A. kieruje obecnie szerszą i bardziej globalną organizacją, a Grupa Saleri staje się specjalistą w opracowywaniu rozwiązań do zarządzania ciepłem (Thermal Management solutions). Celem grupy jest szybkie osiągnięcie pozycji głównego dostawcy technologii zarządzania temperaturą dla pojazdów o zerowej emisji spalin. Grupa działa jako dostawca w sektorze wyposażenia oryginalnego, jak i na niezależnym rynku wtórnym.

Basilio Saleri, prezes Industrie Saleri Italo S.p.A. skomentował podwójną akwizycję:

– Te operacje dobrze odzwierciedlają nasze zaangażowanie i strategię na rynku Aftermarket. Te dwie inwestycje uzupełniają się. Marka Ruville zapewnia szerokie międzynarodowe uznanie, dzięki swojemu bogatemu portfolio produktów, a C.D.C. zapewnia przemysłowy know-how i sprawność operacyjną w celu dostarczania wielo produktowej oferty na rynek.

Dzięki przejęciom, Grupa Saleri ponownie wchodzi na rynek części zamiennych.

– Znak towarowy Ruville jeszcze bardziej wzmocni postrzeganie Saleri jako wiarygodnego i solidnego partnera na poziomie globalnym – dodaje Matteo Cosmi, dyrektor zarządzający w Industrie Saleri Italo S.p.A. – Natomiast firma C.D.C. została wybrana ze względu na swoje znaczące osiągnięcia, skonsolidowany łańcuch dostaw i skalowalną platformę logistyczną. To – w połączeniu z doświadczeniem w zarządzaniu – sprawia, że ​​jest to idealna baza dla jednostki biznesowej Saleri Aftermarket.

Aste Magherini i Francesco Giubbolini, byli właściciele CDC, zostali mianowani odpowiednio nowym dyrektorem generalnym i dyrektorem ds. zakupów w jednostce biznesowej Saleri Aftermarket:

– Dołączenie do Saleri to świetna okazja, aby rozwinąć udany model operacyjny CDC poprzez wykorzystanie potencjału marki Saleri i marki Ruville w segmencie IAM – mówi Magherini.

Firmy rozpoczęły już działania integracyjne. Szacują, że nowa jednostka biznesowa będzie funkcjonować w pełni na początku 2022 r.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Profi, 25 sierpnia 2021, 21:27 7 0

Czyli teraz zestaw rozrządu będzie miał pompy włoskie które są chińskie bo ich nie ma a nie niemieckie które też były chińskie ale nikt się nie domyślał? Po dostępności widać kto ma chińczyka w środku a kto nie.

Odpowiedz

Anonim, 27 sierpnia 2021, 9:53 0 0

Mało kto wie, ale pompy wody Saleri to pierwszy montaż dla wielu modeli w wielu grupach jak PSA BMW.Jedni z pierwszych opracowywali pompy elektryczne, na wirniki kompozytowe mają nawet jakiś paten na optymalizację przepływu cieczy. Kto był w fabryce ten wie co to za produkt.

Odpowiedz