Nowy wygląd produktów ATE

, 1 lutego 2021, 9:45

Produkty marki ATE zmieniają identyfikację wizualną. Co się zmieni, a co pozostanie bez zmian? Wyjaśniamy.

Zmiany rozpoczęły się wraz z wprowadzeniem na rynek nowego płynu hamulcowego SUPER DOT 5.1 wiosną 2020 r.. Zmieniono również projekt puszek – jest to początek dużego projektu mającego na celu optymalizację i standaryzację opakowań produktów ATE. Zmiana już trwa – oprócz płynów hamulcowych zmieniono już dużą część opakowań na zaciski hamulcowe. Teraz przyszedł czas na kolejne grupy produktów.

Od I kwartału 2021 r. – a w niektórych przypadkach nawet już od grudnia 2020 r. – na rynku pojawiają się pierwsze tarcze hamulcowe w nowych opakowaniach. Klocki hamulcowe pojawią się w połowie 2021 r. Trzeba pamiętać, że wymiana będzie następować stopniowo i będzie to „bieżąca zmiana”. Oznacza to, że stare i nowe opakowania będą przez jakiś czas na rynku jednocześnie.

A co konkretnie się zmienia? Wszystkie nowe opakowania będą zgodne z jednolitą koncepcją. Ich konstrukcja będzie zawsze taka sama, dzięki czemu powstanie jednolity wizerunek marki. Rozróżnianie kategorii produktów stanie się łatwiejsze. A flagowe produkty marki – takie jak ceramiczne klocki hamulcowe ATE lub ATE PowerDisc – zyskają wyrazisty wygląd, dzięki ilustracji produktu na opakowaniu.

Od mniej więcej połowy roku konstrukcja opakowań z okienkami zostanie ustandaryzowana i przygotowana pod pudełka z pokrywkami. Zapewni to większy komfort.

Kolejne kategorie produktów, takie jak szczęki do hamulców bębnowych czy zestawy i akcesoria, są następne w kolejce do zmiany opakowań. Zmiany wizualne nie mają wpływu na jakość produktów.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!