Adaptacyjne zawieszenie Monroe w elektrycznym Volkswagenie ID.3

, 6 października 2020, 13:20

Właściciele nowego pojazdu elektrycznego Volkswagena ID.3 mogą korzystać z zaawansowanego półaktywnego zawieszenia Monroe DRiV, które wyczuwa zmieniające się warunki drogowe i dostosowuje się do nich.

Model ID.3 może być wyposażony w bezstopniowe zawieszenie półaktywne z zaworem zewnętrznym (CVSAe). System wyczuwa i dostosowuje się do zmieniających się warunków drogowych i jazdy za pomocą czterech elektronicznie sterowanych amortyzatorów. Elektroniczna jednostka sterująca (ECU) przetwarza różne sygnały wejściowe z czujników i steruje zaworem elektronicznym w każdym amortyzatorze. Kierowca może wybrać preferowany tryb jazdy – komfortowy lub sportowy, aby uzyskać pożądane prowadzenie i właściwości jezdne.

ID.3 został opracowany, aby zapewnić kierowcom bardzo spersonalizowaną i przyjemną jazdę. Cieszymy się, że możemy zaoferować te korzyści właścicielom tego nowego atrakcyjnego modelu Volkswagena – powiedział Henrik Johansson, wiceprezes i dyrektor generalny, Advanced Suspension Technology, DRiV.

ID.3 to pierwszy pojazd zbudowany na nowej modułowej, całkowicie elektrycznej platformie Volkswagena. Opracowano go tak, aby zarówno zapewniał dobre osiągi, jak i był niedrogi. Pojazd oferuje dobre wrażenia z jazdy w ramach kompaktowego pakietu, który obejmuje sterowanie aktywowane głosem, ekran „rzeczywistości rozszerzonej” wyświetlany na przedniej szybie, bezprzewodowe ładowanie urządzenia i powiększoną przestrzeń wewnętrzną.

Technologia zawieszenia CVSAe firmy DRiV jest stosowana w ponad 40 popularnych modelach pojazdów. Więcej informacji można znaleźć na stronie producenta.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!