Po widocznym spadku ruchu drogowego, na skutek ograniczeń wprowadzonych w związku z pandemią koronawirusa, życie codzienne właściwie wróciło już do normalności. Coraz większą rolę zaczynają odgrywać samochody prywatne, które zapewniają bezpieczny przejazd do pracy, na zakupy, na urlop, w odwiedziny do rodziny i znajomych – bez tłoku, z jakim trzeba się liczyć w środkach transportu publicznego.
Warsztaty działają już w też normalnym trybie, świadcząc klientom pełen zakres usług. Dlatego zachęcamy je do sprawdzania „kondycji” akumulatora w każdym pojeździe pojawiającym się w warsztacie. Pozwala to wykryć egzemplarze w złym stanie technicznym, zanim zaczną one sprawiać problemy. Dzięki takiej diagnostyce warsztat zyskuje w oczach klientów, gdyż uwalnia ich od ewentualnych kosztów i kłopotów, jakie mogą powstać w wyniku niespodziewanej awarii akumulatora. Takie prewencyjne działanie i profesjonalna obsługa zwiększa lojalność kierowców i sprawia, że chętniej powracają oni do danego warsztatu. Z kolei warsztat zyskuje możliwość zwiększenia sprzedaży.
Według statystyk firmy Clarios, stan aż 34% akumulatorów testowanych w Europie nadaje się do wymiany. Obciążeniem dla akumulatorów jest coraz większa liczba odbiorników energii elektrycznej w samochodach. Klienci rzadko zdają sobie z tego sprawę, że niektóre z nich np. alarm albo systemy dostępu bezkluczykowego muszą pozostawać w trybie ciągłej gotowości. Podczas pandemii wiele samochodów było wykorzystywanych wyłącznie do jazdy na niewielkie odległości – często niewystarczające do pełnego naładowania akumulatora. Szczególnie zalecane są regularne przeglądy starszych akumulatorów oraz akumulatorów w samochodach, które nie były przez jakiś czas używane.
Trwająca od miesiąca kampania „VARTA.WYSTARTUJ NA NOWO.” wspiera warsztaty kupujące akumulatory VARTA u oficjalnych dystrybutorów Clarios. Poza bonami jakie można otrzymać za zakupy VARTY, 4 sierpnia na platformie: https://www.wystartuj-na-nowo.pl/ ruszył konkurs fotograficzny. Zachęcamy wszystkie warsztaty do wzięcia udziału, do wygrania są wartościowe nagrody. Kolejne konkursy planowane są na drugą połowę sierpnia oraz wrzesień.
Przypominamy też o Programie Testowania Akumulatorów VARTA i portalu VARTA PARTNER PORTAL https://www.varta-automotive.pl/pl-pl/portal-biznesowy/logowanie – gdzie znajdują się wszystkie informacje niezbędne do prawidłowej wymiany akumulatora obejmujące: wskazanie odpowiedniego typu (parametry, technologia), miejsce jego montażu oraz dokładną instrukcję jego wymiany.
Poza wsparciem warsztatów prowadzimy też kampanię „VARTA.WYSTARTUJ NA NOWO.” skierowaną do kierowców. W wybranych mediach i za pośrednictwem platform społecznościowych informujemy właścicieli samochodów o zwiększonym ryzyku awarii akumulatora po okresie przestoju w użytkowaniu albo użytkowaniu na krótkich odcinkach. Zachęcamy ich do wizyty w warsztacie, aby wykonać test i sprawdzić akumulator, tym bardziej że okres wakacyjny w pełni i warto upewnić się przed wyjazdem na urlop, że zarówno samochód jak i akumulator są na niego gotowi.
Komentarze