Firma Sosnowski wprowadziła możliwość umawiania napraw i przeglądów urządzeń przez Internet. Od 1 czerwca 2012 na stronie www.sosnowski.pl dostępny jest specjalny formularz online.
Obecnie wszyscy właściciele warsztatów i stacji kontroli pojazdów mają możliwość zgłaszania naprawy urządzenia o dowolnej porze dnia i nocy. Wystarczy podać rodzaj i model urządzenia, rok produkcji oraz dane kontaktowe. Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia jest wysłane na wskazany adres email, a pracownik działu serwisu kontaktuje się z klientem w ciągu 24 godzin w celu ustalenia terminu naprawy.
Firma Sosnowski zajmuje się dystrybucją i serwisem urządzeń marek: HOFMANN, HERRMANN, Ravaglioli, Finkbeiner, Robinair, Monolith, SPX, Aquarama, Westmatic. Ma również uprawnienia do serwisu urządzeń m.in. firm: MAHA, SLIFT, CARTEC, GABIGA, HEKA, CAR-LIFT.
Zgłaszanie naprawy przez Internet to tylko część zintegrowanego systemu informatycznego, który wdrożono w firmie w celu usprawnienia pracy serwisu. System ten dokonuje analizy wszystkich zgłoszeń serwisowych (nie tylko Internetowych) i wstępnie opracowuje optymalną mapę (trasę) wyjazdu pracownikom serwisu. Dzięki temu czas dojazdu do klienta ulega znacznemu skróceniu i pozwala jednocześnie odwiedzić więcej miejsc w których zgłoszono usterkę.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 21 czerwca 2012, 10:04 0 0
Niesamowite, system na miarę 21 wieku.
Odpowiedz