Od miejskiej Corsy, poprzez terenowego Defendera, po sportową Suprę. Textar uzupełnia swoją ofertę klocków hamulcowych do kolejnych sześciu modeli samochodów osobowych.
Land Rover Defender uznawany jest za jedną z ikon w historii motoryzacji. Produkowany nieprzerwanie od 1983 roku dopiero przed paroma miesiącami doczekał się drugiej generacji (L663). Textar oferuje już do tej terenówki komplet klocków hamulcowych. Na przód mają wymiar 189,9 x 95,5 x 16,9 mm (nr ref. 2465901). Na tył przeznaczone są dwie pary o wymiarze 131 x 58,4 x 17,3 mm, które do kompletu posiadają cztery śruby mocujące i sprężynki prowadzące. Dodatkowo wyposażono je w innowacyjną podkładkę tłumiącą drgania Q+ (nr ref. 2572001).
Przed rokiem w gamie modeli Mazdy pojawił się crossover CX-30 (DM). Nowe klocki hamulcowe Textar przeznaczone są do przedniego zawieszenia wyposażonego w akustyczny czujnik zużycia. W opakowaniu znajdują się cztery elementy o identycznym wymiarze 142,1 x 55,6 x 15,8 mm. Przy montażu należy jednak dopasować je według zaznaczonego miejsca przeznaczenia (nr ref. 2587501).
Kolejnym nowym na rynku crossoverem jest Juke (F16). Nissan czekał z prowadzeniem na rynek II generacji blisko dekadę. Textar oferuje już na jego przednią oś klocki hamulcowe z podkładką Q+. Zestaw składa się z identycznej pary o wymiarach 155,3 x 64,7 x 18 mm i pary z przeznaczeniem na lewe i prawe koło o wymiarach 155,2 x 59,4 x 18 mm (nr ref. 2491401).
Długim stażem rynkowym może pochwalić się Opel Corsa. W salonach sprzedaży dostępna jest już szósta generacja (F). Wśród nich jest zupełnie nowa wersja z napędem elektrycznym, do której Textar przygotował ofertę klocków hamulcowych z podkładką Q+. Zestaw na tył (ze średnicą tarczy 268 mm) zawiera dwie pary o wymiarach 99,1 x 50 x 17,5 mm i 99,1 x 53,4 x 17,5 mm wraz z przydatnymi przy montażu śrubami oraz sprężynkami ślizgowymi i prowadzącymi (nr ref. 2583901).
W ostatnim czasie Skoda stawia na poszerzenie gamy crossoverów i SUV-ów. Jednym z nich jest przedstawiciel segmentu B, Kamiq (NW4). W poszerzonym katalogu klocków hamulcowych Textar znalazły się do niego trzy pozycje. Z przodu może znaleźć się zestaw o wymiarze 146,2 x 61,5 x 17,7 mm (nr ref. 2263101). Alternatywą są klocki do modeli wyposażonych w czujnik zużycia warstwy ciernej. Są to dwie pary (z rozróżnieniem stron mocowania) o identycznym wymiarze 146 x 54,7 x 19,7 mm (nr ref. 2313001). W obu przypadkach klocki wyposażono w podkładki Q+.
Uzupełnieniem oferty Textar do Skody Kamiq są klocki na tylną oś. Każdy element ma wymiar 87 x 53 x 17,2 mm. Komplet uzupełniają cztery śruby mocujące (nr ref. 2355402).
Po latach przerwy Toyota powróciła do produkcji cywilnego samochodu o wysokich osiągach. Topowa wersja piątej generacji Supry (DB) z trzylitrowym silnikiem przyspiesza do setki w czasie pięciu sekund i osiąga prędkość maksymalną 262 km/h. Na jej przednią oś Textar oferuje komplet klocków z podkładką Q+. Są to dwie pary o wymiarze 129,2 x 74,6 x 18,6 mm i 129,2 x 70,1 x 18,6 mm i zestaw czterech śrub mocujących (nr ref. 2561701).
W razie wątpliwości dotyczących doboru referencji Textar do konkretnego modelu samochodu, można skorzystać z katalogu online na stronie www.brakebook.com
Komentarze