Chęć niesienia pomocy to jeden z nadrzędnych celów akcji #pomagamypomagać. W związku z prowadzonymi działaniami, pierwsze warsztaty otrzymały już materiały, które pomogą im funkcjonować w tym okresie. Na jaką pomoc mogą liczyć mechanicy ze strony Inter Cars i dostawców części?
Wszystkie pakiety ochronne oraz ulotki w formacie A4 zostały już skompletowane i są sukcesywnie wysyłane do klientów. Jako pierwsze pakiety otrzymały serwisy z sieci Q Service Castrol i Q-Service Truck. Do kolejnych warsztatów materiały również docierają.
#pomagamypomagać to pomoc dla właścicieli warsztatów, którzy zmagają się z wieloma problemami. Z jednej strony jest to zmiana podejścia do prowadzenia biznesu i reagowania na bieżące wydarzenia, a z drugiej są to problemy wynikającej ze zmniejszającej się liczby klientów w warsztacie w czasie pandemii koronawirusa.
Inter Cars wspólnie z Partnerami biznesowymi proponuje warsztatom wsparcie – oprócz pakietów ochronnych Inter Cars przygotował dla klientów inne narzędzia. Są to m.in. treści marketingowe, które mają za zadanie zachęcić kierowców do wizyty w warsztacie, a także bezpłatne webinary, pomagające poszerzyć wiedzę. Do tej pory odbyły się dwie sesje szkoleń, kolejna zaplanowana jest na czwartek 23 kwietnia.
Akcja #pomagamypomagać wspierana jest przez dostawców części i środków smarnych. Są to Castrol, ZF Aftermarket, Bosch, Schaeffler, Mann Filter, Filtron, Delphi, Febi, Varta /Clarios, Contitech, Valeo, Osram, Magneti Marelli, Vredestein, Bridgestone i Goodyear.
Komentarze