Kwietniowe nowości w SKV

21 kwietnia 2020, 15:47

Kwiecień to dla marki SKV okazja na zaprezentowanie kolejnych nowości w ofercie.

Tym razem jest to 51 nowych referencji w takich grupach jak:

  • Zaciski hamulca – 35 referencji,
  • Obudowa filtra oleju – 1 referencja (31SKV137 – stosowany w: SEAT Cordoba Ibiza Toledo SKODA Fabia Rapid Roomster VW Polo),
  • Separator oleju – 1 referencja (31SKV138- do AUDI A8),
  • Silniki wycieraczek – 2 referencje (19SKV042 i 19SKV045) do MERCEDES-BENZ C-Class i OPEL Astra H VAUXHALL Astra Mk V,
  • Przewody turbin, ssące – 12 pozycji do takich modeli jak: FORD Focus Focus III Transit Connect, DACIA Logan RENAULT Clio II Kangoo Logan I Thalia I, VOLVO V50 S40 C30 C70 1,6D 2,0D.

Nowości w grupie zacisków hamulca liczą obecnie 995 referencji. Nowe zaciski mają zastosowanie między innymi w takich autach jak: MERCEDES-BENZ Kombi ’77-’85, CHEVROLET Aveo Cruze OPEL Astra J VAUXHALL Astra Mk VI, LAND ROVER Range Rover III, OPEL Vectra B SAAB 9-3 900 II VAUXHALL Vectra B.

Opublikowane przez: Redakcja

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Luki, 22 kwietnia 2020, 10:02 0 -1

no ten zacisk do MB 77-85 to taki na czasie :-)

Odpowiedz

Esen SKV, 22 kwietnia 2020, 17:31 16 -3

Do fiata 127, mercedesa W113(Pagody) , VW beetle sprzedajemy kolo 100 sztuk w roku więc i do MB z 77 roku przypuszczamy, że się sprzeda. Nasza oferta to blisko 1000 modeli zacisków, oferta ta o kolejne 150 - 200 wkrótce będzie poszerzona, ważne dla nas by klient miał jak najszerszą ofertę.

Odpowiedz

Anonim, 23 kwietnia 2020, 8:48 3 -8

Lepiej byście zainteresowali się dlaczego części SKV na internecie są tańsza niż w hurcie w Motorolu, albo tylko u jednego sprzedawcy na allegro w ciągu 3 miesięcy 8 reklamacji na części SKV.

Odpowiedz

Esen SKV, 23 kwietnia 2020, 14:10 18 -2

Nie wiemy jaki Pan ma cennik w motorolu i nie wnikamy w to, wiemy jednak jakie mamy odsetki reklamacji, potrafi Pan nam cos zarzucic jednak nie potrafi się Pan nawet podpisać co śmierdzi trolem.
Proszę więc się przedstawić i napisać na co mial Pan 8 reklamacji, oczywiscie to mozliwe jak sie czegos sprzeda 1000 sztuk to 8 szt reklamacji to mniej niz 1%, części OE maja dokladnie taki sam wspolczynnik reklamacji.

Odpowiedz

Anonim, 24 kwietnia 2020, 8:52 3 -16

Proszę czytać ze zrozumieniem posty, nie napisałem, że to ja miałem 8 reklamacji na części SKV co mogło jak Pan ujął śmierdzieć trolem, tylko ludzie kupujący na allegro u jednego ze sprzedawców. Jak Pan taki ciekawski to proszę, pierwszy z brzegu przykład nik sprzedawcy M....T1 w ciągu niespełna 3 miesięcy klienci reklamowali części SKV:
zaciski hamulcowe, pompa paliwa, przepustnica, przewód turbo, sonda lambda, piasta koła.
Co do cen to proszę sprawdzić takie referencje 23SKV013, 30SKV003 po ile są na internecie, a po ile sprzedają w hurcie w firmach. Nie wiem czy mam dobre ceny ale czujnik dla mnie w hurtowni 165 a w necie 163. Tak więc to nie jest żadne trolowanie tylko czyste fakty

Odpowiedz

obiektywny, 24 kwietnia 2020, 22:13 4 -1

Skąd ma Pan wiedzę jakie towary reklamowali klienci u M...T1 (kimkolwiek by był)
Co z tego, że zareklamowali 5 sztuk towaru jak w ciagu 3 miesięcy równie dobrze mógł on sprzedać 5000 sztuk towaru co tworzy 1 reklamację na 1000.

Odpowiedz

Gama, 25 kwietnia 2020, 2:30 11 -2

Nie ma Pan po prostu dobrych cen. Moi klienci bez łaski kupują ten czujnik po 152 zł. Pozdrawiam.

Odpowiedz

Esen SKV W. Michorzewski, 25 kwietnia 2020, 15:44 11 -4

tłumaczenie człowiekowi który nie potrafi się podpisać z imienia nie do końca ma sens gdyż jakiekolwiek argumenty do niego i tak nie trafiają. Poświęciliśmy się i znaleźliśmy aukcje na allegro Motonet1, w komentarzach negatywnych faktycznie ma wspomniane 5 sztuk reklamacji na towary naszej marki SKV. Jednak anonim na fali zlości zapomniał dodać, że Motonet1 ma w tym samym czasie wystawione 24396 pozytywne opinie i tylko 84 negatywnych z czego wspomniane 5 sztuk towaru to towary marki SKV. 84 reklamacje na 23496 to zaledwie 0,3% (trzy dziesiąte procenta czy jak kto woli 3/1000) co jest bardzo niskim współczynnikiem reklamacji, dodam, że gdy ktoś się wczyta w komentarze Motonet1 wśród wszystkich komentarzy negatywnych na np Febi, czy INA, BOSCH, KYB jest więcej komentarzy negatywnych niż na SKV, oczywiście może to wynikać ze skali sprzedaży poszczególnych brandów. Na nasze towary oczywiście, że reklamacje się zdarzają, jednak ich ilość jest na tyle niska że często bijemy jakością tak zwane marki premium. Co do cen na allegro, to nie mamy na nie wpływu, a żeby było ciekawiej to nie jesteśmy bezpośrednim dostawcą towaru dla F.H. MOTO-NET, który to zapewne ma wypracowane odpowiednie rabaty u swoich dostawców na nasze produkty. Tak więc drogi anonimie zawistny chłopie który nie potrafi się podpisać z imienia i nazwiska zamiast wylewać hejt w sieci weź się za robotę, zwiększ obroty u swojego dostawcy części to zapewne i na nasze produkty dostaniesz większe rabaty, jeśli twój obrót u dostawcy to 1000zł miesięcznie to nie dziw się że masz rabaty jakie masz. Pisząc komentarze na motofocusie nie zarobisz, skup się na handlu częściami a jak się do tego nie nadajesz to nie wiem może obwarzanki pod cmentarzem sprzedawaj, czy weź się za mycie okien, zrób coś konstruktywnego zamiast wypisywać komentarze wypaczające obraz rzeczy przedstawiające szczątkową prawdę.

Odpowiedz

Tomek, 27 kwietnia 2020, 4:11 5 -1

stary ale robią z ciebie jelenia i walą w rogi jak mogą, w hurtowni gdzie kupuje raz na miesiąc i moje miesięczne obroty to nie wiecej niz 300zł czujnik 30SKV003 mam za 150,95zł.

Odpowiedz

Anonim, 23 kwietnia 2021, 9:34 4 0

Dziękuję za taki interes na SKV jak kupię za 150 to za ile mam sprzedać na ladzie detaliście za 165 na 10% bo gostek w neci sprawdził i patrzy jak na złodzieja. Mam sprzedawać szajs za 15 zeta i potem się szarpać z klientem jak przyjdzie z reklamacją. Panowie z ESEN prawda jest taka, że SKV jest na każdym kroku w necie w cenie piasku i jakość jest z piasku, a wy zaklinacie rzeczywistość wmawiając ludziom, że to towar premium, jakbyście nie czytali opinii. Dystrybutor z którym współpracuję, który pamiętam zahłystnął się kiedyś waszym SKV teraz ma to tylko na zamówienie, domyślcie się dlaczego.

Odpowiedz

Anonim, 23 kwietnia 2020, 14:18 4 -9

Nikt ci nie odpowie, co najwyżej zaraz pojawi się masa postów typu: ja kupiłem oryginał i też się zepsuł itp. A większość części SKV na allegro jest tańsza niż w hurtowniach, które od nich biorą nie tylko w Motorolu

Odpowiedz

Andrzej, 18 maja 2020, 15:03 2 -2

dziwne jest to pisanie na postach SKV bo sami do siebie pisza i za chwilę odpowiadają

Odpowiedz

Andrzej, 18 maja 2020, 15:05 2 -2

Wystarczy spojrzeć na łapki kto ma w górę kto w dół.
dziwnie jak toś z SKV pisze jest duuuuużo łapek w górę

Odpowiedz

autoczesci, 31 maja 2020, 18:37 2 -1

A może po prostu ludzie się zgadzają z wypowiedziami? Taki chyba cel mają łapki?

Odpowiedz

Qwerty, 22 kwietnia 2021, 23:19 0 0

Wspomniany sprzedawca allegro m... 1 to słup jednej z hurtowni... Nie sposób się domyśleć której...

Odpowiedz

j.k., 23 kwietnia 2021, 7:22 0 0

Qwerty jestes geniuszem nobel za spostrzegawczosc

Odpowiedz

cristo, 23 kwietnia 2021, 16:52 0 0

no niestety - SKV puścił poprzez (nie bójmy się użyć tego słowa) kretynów na allegro swoje produkty na które cena została totalnie zajechana. A wystarczyło by takim sprzedawcą uciąć rabaty skoro nie chcą zarabiać i nie szanują marki, bo jakość moim zdaniem jest ok, tylko jak sprzedać coś gdy np kupujesz za 100, a na allegro za 102zł. Ok, można mieć wiekszy rabaty - ile, 10-15zł? A nie można by sprzedawać tego za 150zł i trzymać cene? Można, tylko że póki SKV cieszy się, że swoje zarabia to nic z cenami nie robią - jak wejdzie ktoś inny ze swoimi liniami (ot, np nty prężnie wprowadza swoją chińczyzne) to się obudzą, ale za późno, bo sprzedawcy będą chcieli handlować tym na czym mogą zarobić czy to w internecie, detalu czy na warsztacie. Ale cóż, taka a nie inna polityka firmy i nikt z nas nie ma wpływu na to co robi właściciel.

Odpowiedz