Kalendarz Inter Cars to jedna z najbardziej pożądanych publikacji branży motoryzacyjnej. Co roku budzi wiele emocji. Podobnie jest i w tym roku. Oficjalnie kalendarz Inter Cars jest już dostępny dla wszystkich chętnych.
– Rozmowy z klientami oraz wrażliwość firmy na wzrastające zainteresowanie naturą i ekologią zainspirowały mnie do, z jednej strony, przewrotnego zrezygnowania z epatowania wątkami technologicznymi, industrialnymi, a z drugiej – do zwrócenia uwagi na wagę relacji pomiędzy człowiekiem a naturą. Stad modelki w tym roku są wyjątkowo blisko wszystkiego, co odbieramy jako naturalne i ekologicznie. Mam nadzieje, ze każdy znajdzie swoją ulubiona stronę w tym projekcie – mówi Voyo Bakiewicz, twórca kalendarza Inter Cars.
Bakiewicz od lat publikuje swoje prace na okładkach magazynów i w kampaniach reklamowych. Pracował m.in. dla tytułów lifestylowych (Viva, Gala), jak i men’s entertainment (Playboy, Maxim) oraz w kampaniach największych produkcji telewizyjnych (m.in. Dancing With The Stars). Tworzył również wizerunek artystów na płytach (Michał Wiśniewski z Ich Troje) oraz sesje dla marek z rynku motoryzacyjnego (Seat, Orlen) oraz wielu innych. Został wybrany do grona mistrzów fotografii black&white przez redakcje Maxim Germany obok Herba Rits’a, Voltaire czy Andreasa Bitesnicha.
Wkrótce odbędzie się oficjalna prezentacja całego kalendarza, po której rozpocznie się jego dystrybucja wśród klientów Inter Cars. Partnerami kalendarza na rok 2020 są Q Service Castrol, Grupa ZF, TRW, Contitech, FEBI, Meyle, SKF, NGK, Castrol oraz Comma.
Tegoroczna edycja po raz kolejny została wydana w nakładzie 45 000 sztuk. Kalendarz jest już dostępny dla wszystkich klientów w sieci dystrybucji Inter Cars.
Komentarze