Minęło zaledwie sześć miesięcy od premiery, a my już mamy klocki hamulcowe do nowej Toyoty Supra w naszej ofercie. To kolejny produkt wprowadzony jako pierwszy na rynek części zamiennych przez Delphi Technologies. Dla Ciebie oznacza to, że szybciej uzyskasz dostęp do możliwości naprawy najnowszych pojazdów.
Wydajność i bezpieczeństwo
Oczywiście czas wprowadzenia produktu na rynek nie jest najważniejszym czynnikiem decydującym o jakości danej części. Przy maksymalnej prędkości 250 km/h i przyspieszeniu od 0 do 100 km/h w 4,3 sekundy, klocki muszą zatrzymać pojazd szybko, jednocześnie spełniając wymagania związane z hamowaniem przy wyższej prędkości. Produkowane z precyzyjnej mieszanki ponad 130 różnych składników ciernych i wyposażone w najnowszą technologię OE, nasze klocki są zaprojektowane do zapewnienia konkretnych parametrów i wytrzymałości na wpływ wysokich temperatur hamowania charakterystycznych dla pojazdów o wysokich osiągach. Rzeczywiście, w ostatnich testach pojazdów o wysokiej wydajności, klocki hamulcowe Delphi Technologies wyróżniały się na tle konkurencji, osiągając imponujące wyniki w zakresie siły, kontroli i stabilności hamowania.
Pokrycie rynku
Posiadając 98.7% pokrycia rynku w klockach hamulcowych oraz 96.9% pokrycia w tarczach hamulcowych, aktualnie udostępniamy najbardziej rozbudowaną ofertę części układu hamulcowego do azjatyckich aplikacji. Toyota Supra jest tylko jednym z wielu przykładów japońskich i koreańskich modeli samochodów dodanych w ostatnim czasie do naszego portfolio – będąc częścią naszego nieustającego zaangażowania w zaopatrzenie warsztatów we wszystkie części jakich potrzebują, aby sprawnie naprawić układ hamulcowy i przywrócić pojazdom ich najlepsze osiągi… niczym w dniu, w którym zjechały z linii montażowej.
Aby dowiedzieć się więcej o klockach hamulcowych do Toyoty Supry (referencja LP3235), a także sprawdzić pozostałe elementy układu hamulcowego odwiedź delphicat.com.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Egon Olsen, 14 listopada 2019, 8:45 3 0
Ale premiera BMW Z4 odbyła się jesienią 2018...
Odpowiedz
Anonim, 15 listopada 2019, 17:55 2 0
Ale ściema nawet nie potrafią monitorować rynku, te klocki są w ofercie konkurencji od dłuższego czasu, można by powiedzieć co tak późno nie nadążacie za konkurencją.
Odpowiedz