KYB wprowadza aktualizację mobilnej aplikacji KYB Suspension Solutions. Nowością jest bezpłatny dostęp do szczegółowych porad technicznych. Po wprowadzeniu marki i modelu pojazdu lub numeru nadwozia użytkownik aplikacji otrzymuje dedykowaną listę części KYB do danego pojazdu oraz biuletyn techniczny.
Biuletyn techniczny zawiera specjalistyczne instrukcje montażowe przedstawiające krok po kroku procedurę wymiany zespołu tłumiąco-resorującego KYB, listę niezbędnych narzędzi, momenty dokręcania śrub zgodne z technologią naprawy zalecaną przez producenta pojazdu oraz orientacyjny czas pracy. Aplikacja umożliwia również dostęp do filmów instruktażowych, które zawierają szczegółowe porady techniczne dotyczące prac naprawczych elementów układu zawieszenia w samochodach osobowych i dostawczych.
– KYB Suspension Solutions App została stworzona z myślą o wsparciu pracy mechanika przy wymianie elementów zawieszenia KYB – wyjaśnił Jordan Day, Marketing Manager KYB Europe Aftermarket – Można znaleźć numer części i dopasować produkt, a także poznać szacowany czas prac oraz otrzymać instrukcję montażu.
Aplikacja spełnia dwie funkcje. Pomaga mechanikom wpłynąć na świadomość klienta odnośnie konieczności wymiany zużytych, bądź uszkodzonych elementów zawieszenia – jako kluczowych dla bezpieczeństwa i komfortu jazdy. Mechanik za pośrednictwem aplikacji może bezpłatnie przesłać kierowcy wiadomość tekstową z informacją o zidentyfikowanych uszkodzeniach w układzie zawieszenia jego pojazdu oraz elementach zakwalifikowanych do wymiany. Dodatkowo, wraz z informacjami przesyła linki do filmów przedstawiających zagrożenia i ryzyko związane z eksploatacją zużytych amortyzatorów, sprężyn zawieszenia oraz elementów montażowych.
Druga część aplikacji przedstawia kompletną naprawę, którą warsztat przeprowadził w pojeździe klienta. Za jej pośrednictwem można wysłać bezpłatną wiadomość tekstową do kierowcy wraz z załączonymi zdjęciami zarówno przed jak i po wykonaniu usługi.
Aplikację KYB Suspension Solutions można pobrać bezpłatnie w sklepie App Store i Google Play.
Komentarze